دانش اموزان فاروج به اردوی راهیان نور اعزام شدند
سایر منابع:
سایر خبرها
اعزام 4000نفر دانش آموز استان هرمزگان به راهیان نور
می گذارید که رزمندگان برای سبقت گرفتن برای شهادت می جنگیدند نه ریاست و امروز مردم غزه و فلسطین برای مجاهدت در راه خدا می جنگند. این مراسم با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش استان هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، ریاست آموزش و پرورش ، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی امسال فارس از کازرون اعزام می شوند
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی امسال فارس از کازرون اعزام می شوند، اظهار کرد: با همکاری سپاه کازرون و اداره آموزش و پرورش این شهر بیش 250 نفر دانش آموز خواهر زائر شهرستان کازرون از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور بازدید خواهند کرد. او ادامه داد
300 دانش آموز دختر بجنوردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در آیین بدرقه این دانش آموزان در گفت وگو با پانا گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که در راستای توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی، امروز توفیق داریم قریب به 300 دانش آموز استان خراسان شمالی را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدا اعزام کنیم. اکبری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از خروجی های اعزام
300 دانش آموز دختر بجنوردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در آیین بدرقه این دانش آموزان در گفت وگو با پانا گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که در راستای توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی، امروز توفیق داریم قریب به 300 دانش آموز استان خراسان شمالی را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدا اعزام کنیم. اکبری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از خروجی های اعزام
اعزام دانش آموزان هرمزگانی به اردوی راهیان نور
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه گفت: از شمار دانش آموران اعزامی به اردوی راهیان نور، 120 تَن از دانش آموزان بندرلنگه و بقیه از بندرخمیر بودند. مسعود سالاری افزود: این دانش آموزان با سه دستگاه اتوبوس به شلمچه اعزام شدند و در مدت 5 روز، از مناطق و موزه های جنگی بازدید و در برنامه های فرهنگی شرکت می کنند. وی هدف از اعزام این دانش اموزان را آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس
اعزام دانش آموزان بندرخمیر به مناطق عملیاتی جنوب
محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی هرمز با بیان اینکه باید هموار یاد و خاطره شهدا گران قدر در زندگی های ما جاری باشد، اظهار کرد: اولین کاروان راهیان نور از بندرخمیر به مناطق عملیاتی جنوب کشور صبح امروز اعزام شدند. وی بیان کرد: این اردو با تعداد 40 دانش آموز دختر متوسطه دوم و به مدت پنج روز در مناطق عملیاتی جنوب برگزار می شود. فرمانده ناحیه مقاومت
اعزام 200 دانش آموز دختر نهاوندی به راهیان نور غرب کشور
سرهنگ میثم رحیمی با بیان اینکه در این مرحله 200 دانش آموز دختر از شهرهای نهاوند و فیروزان به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند، اظهار کرد: این دانش آموزان به وسیله پنج دستگاه اتوبوس به اردوی دو روزه راهیان نور اعزام شدند تا با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان آشنا شوند. رحیمی با بیان اینکه در این سفر دو روزه دانش آموزان بسیجی از یادمان های دوران دفاع مقدس در
3000 هزار دانش آموز از خراسا ن شمالی به اردوی راهیان نور می روند
وی گفت: امروز 30 مهرماه دومین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان انجام می شود و هفته گذشته اولین کاروان از شهرستان جاجرم و فاروج اعزام شد. مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام افزود: در اولین اعزام 300 دانش آموز جاجرمی و فاروجی و امروز در دومین اعزام هم 300 دانش آموز بجنوردی راهی سرزمین نور شدند و این اعزام ها تا 3 هزار دانش آموز ادامه خواهد داشت.
روایت مسئولان وزارتی و استانی آموزش و پرورش از همایش دختران انقلاب، یاوران مقاومت در شهرستان ملارد
ملارد (پانا) - دانش آموز خبرنگاران پانا ملارد، روایت و دیدگاه مسئولان وزارتی و استانی آموزش وپرورش از همایش دختران انقلاب، یاوران مقاومت در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ثمری شهرستان ملارد را، به تصویر کشیدند.
برگزاری همایش بزرگ دختران انقلاب، یاوران مقاومت با حضور وزیر آموزش و پرورش و 1000 دانش آموز در ملارد
ملارد (پانا) - همایش بزرگ کشوری دختران انقلاب، یاوران مقاومت با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان وزارتی و استانی به میزبانی سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران و حضور 1000 دانش آموز ملاردی، در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ثمری شهرستان ملارد حضور برگزار شد.
همایش یاوران مقاومت
تهران (پانا)- دومین همایش یاوران مقاومت با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و علی فلاحتکار قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی در ورزشگاه شهید ثمری شهرستان ملارد با هنرنمایی 1000 دانش آموز دختر برگزار شد.
اعزام 235 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور
جنگ تحمیلی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت روایتگری می کنند. وی با اشاره مهم ترین آثار حضور دانش آموزان در این مناطق عنوان کرد: اردوی راهیان نور تأثیر فرهنگی بسیار بسزایی بر روی نوجوانان دارد. جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور باعث می شود علاوه بر آشنایی آنان با رشادت ها و سلحشوری های رزمندگان اسلام به خودباوری و مقابله با دشمن برسند. وی ایستادگی و مقاومت را مهم ترین پیام دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در طی سال تحصیلی دانش آموزان دختر پسر در نوبت های مختلف به اردوی راهیان نور اعزام می شوند. انتهای خبر/ ...
جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم هفته بسیج دانش آموزی در آمل
در ادامه افزود: راهیان پیشرفت را هماهنگ با راهیان نور اجرا کنیم و هماهنگی لازم را برای بازدید دانش آموزان از مراکز پیشرفته فراهم کنیم. در این جلسه همچنین حاضرین طی سخنانی ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات جهت برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و اجتماعی، با اشاره به اهمیت مضاعف برگزاری مراسم 13 آبان با توجه به فتنه انگیزی های دشمن که ریشه در توطئه های استکبار جهانی و ایادی آن دارد بر زمینه سازی جهت حضور پرشور و پررنگ دانش آموزان در مراسم 13 آبان امسال در شهرستان آمل تاکید کردند.
هنرنمایی 1000 دانش آموز دختر متوسطه اول در همایش یاوران مقاومت
دختران و پسران دانش آموز ما مقابل ظلم ایستادگی می کنند و حامی مظلوم هستند علی فلاحتکار قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور در حاشیه همایش یاوران مقاومت که صبح امروز در شهرستان ملارد برگزار شد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: امروز شاهد دومین همایش یاوران مقاومت که در شهرستان ملارد با هنرنمایی 1000 دانش آموز دختر متوسطه اول و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، هستیم که اولین
اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی خراسان شمالی آغاز شد
امید ایزانلو در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانش آموزان دختر خراسان شمالی در قالب 6 کاروان از 23 مهر و دانش آموزان پسر نیز در قالب 4 کاروان از 12 آبان به راهیان نور اعزام می شوند. رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: برنامه کاروان های راهیان نور دانش آموزی خراسان شمالی به مدت 6 روز شامل زیارت مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه ( س
اعزام 200 دانش آموز دختر نهاوندی به راهیان نور غرب کشور
. رحیمی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان علاقه مند به اردوهای راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه نهاوند انجام می شود، عنوان کرد: ترویج این فرهنگ در جامعه باید از اولویت های ما مسئولان باشد تا نسل جوان و نوجوان با رشادت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند. وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور یک سفر معمولی نیست، گفت: راهیان نور یک دانشگاه بزرگ عملی است که دانش آموزان پس از بازگشت از این سفر معنوی باید فرهنگ بزرگ دفاع مقدس را به خانواده ها و هم کلاسی های خود منتقل می کنند. انتهای پیام/ ...
آموزش و پرورش مظلوم مقتدر است
شده اند اما هر سه مظلوم مقتدر هستند. جوکار گفت: آموزش و پرورش همواره در حال کار و تلاش است و هیچ گاه از پا ننشسته و حتی در زمان کرونا و دوران جنگ تحمیلی همیشه فعالیت خود را ادا مه داده اما هم از ناحیه دشمن و هم از دوستان مورد تهاجم است. امام جمعه شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: همه باید تقویت کننده آموزش و پرورش، مسجد و خانواده باشیم و اگر بتوانیم این 3 مورد را به هم پیوند بزنیم این مظلومان مقتدر می توانند دست به دست هم بدهند و با اقتدار، تربیت نسل نو را به سرانجام برسانند.
شرح فعالیت دانش آموزان از اعزام به راهیان نور تا شاداب سازی مدارس
سطح مدارس، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها، دیدار با خانواده های شهدا، اعزام راویان جهاد تبیین به مدارس و پاسخ گویی به سوالات از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت اجرا می شود. اعزام 40 نفر از خادمان نخبه بسیج دانش آموزی به طرح سبک زندگی شهدا حقیقی از اعزام 40 نفر از خادمان نخبه بسیج دانش آموزی برای طرح آموزش تربیتی سبک زندگی شهدا به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی
اعزام 9 هزار و 500 دانش آموز ایلامی به اردوهای راهیان نور
مناطق عملیاتی استان کردستان اعزام می شوند. فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: بر این اساس پیش بینی شده که. 6 هزار و 500 نفر از دانش آموزان اعزام به یادمان های داخل استان و سه هزار نفر دیگر به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شوند. مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این خصوص یادآور شد: سال گذشته حدود هشت هزار نفر دانش آموزان استان در قالب برنامه های راهیان
گرامی داشت هفته پیوند انجمن و اولیا در قرچک
قرچک (پانا) - گرامی داشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش قرچک و دیگر مسئولین در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد.
گرامی داشت هفته پیوند انجمن و اولیا در قرچک
قرچک (پانا) - گرامی داشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش قرچک و دیگر مسئولین در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد.
افتتاحیه کلاس های دارالقرآن امام رضا(ع) ناحیه 3 مشهد مقدس
مشهد(پانا) - افتتاحیه کلاس های تخصصی قرآن دارالقرآن امام رضا(ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس در سالن همایش های پژوهش سرای فرهنگ و ادب پارسی ثابت با حضور حسین بازودار، کارشناس مسئول قرآن و عترت استان خراسان رضوی، عبدالرضا سامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس و جمعی از مسئولان و دانش آموزان متقاضی شرکت در کلاس ها و اولیای آن ها برگزار شد.
بازدید امام جمعه و مسئولان رودهن از دبیرستان آیت الله طالقانی رودهن
رودهن(پانا) - امام جمعه و دیگر مسئولان رودهن به همراه رئیس آموزش و پرورش رودهن از دبیرستان آیت الله طالقانی بازدید و نشستی صمیمانه با دانش آموزان و دبیران و کارکنان این مدرسه داشتند.
دانش آموزان آران و بیدگلی یکشنبه ها پای درس نماینده ولی فقیه
عابدی، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش آران و بیدگل، محسن عباسیان، کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان، حسن زاده، فرمانده بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش، حجت الاسلام فرهنگ، امام جمعه شهرستان برگزار شد. عضو خبرگان رهبری در این مراسم گفت: خداوند بسیار مهربان است و مهربانی اش دو نوع است.نوع اول، مهربانی عمومی است که شامل همه انسان ها،خوبان و بدان، می شود و نعمت هایی به آن ها
12 هزار دانش آموز و دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور که در محل استانداری ایلام برگزار شد گفت: در استان ایلام ما هم اعزام کننده و هم میزبان کاروان ها در راهیان نور هستیم. وی افرود: پیش بینی شده تا 9 هزار و 500 نفر از دانش آموزان و سه هزار و 100 نفر از دانشجویان از یادمان های استان و شمال غرب و جنوب بازدید
یادواره شهدای محور مقاومت آبان ماه در پلدختر برگزار می شود/رژیم صهیونیستی در پرتگاه سقوط است
/> فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گریزی به اردوی راهیان نور زد و گفت: این اردوها با هدف آشنایی دانش آموزان با سبک و سیره شهدا و رشادت های آنان در 2 مرحله برگزار می شود که در هفتم آبان مرحله اول اعزام دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور است که انتظار می رود دستگاه های اجرایی و اداره آموزش و پرورش شهرستان همکاری لازم را انجام دهند. وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره و راه شهدا را وظیفه مردم و
اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، از روز 23 مهرماه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی آغاز شده و 300 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان های فاروج و جاجرم به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
تقدیر از 360 دانش آموز ممتاز علمی شاهد و ایثارگر شیراز
شیراز (پانا) - مراسم تقدیر از 360 دانش آموز ممتاز تحصیلی شاهد و ایثارگر نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز با حضور مسئولین آموزش و پرورش و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در تالار معلم شیراز برگزار شد.
سازمان دانش آموزی، تشکلی تمام ساحتی است
مناطق استان، بزودی برگزار می شود. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به رسالت و اهمیت سازمان دانش آموزی، گفت: باید در راستای شعار هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، همه استعداد های دانش آموزان را شکوفا کنیم و می توان از ظرفیت آنها در خبرگزاری پانا نیز استفاده کرد. حسنان از برگزاری کارگاه های مهارت محور و اردوهای دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش خبر
اخذ هرگونه وجه اجباری از دانش آموزان ممنوع است
صائم بحرکاظمی در گفت وگو با پانا گفت: اجبار مدارس به پرداخت هزینه کاربرگ، جشن های مختلف، کلاس های فوق برنامه، کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان وجاهت قانونی ندارد. وی خاطرنشان کرد: به استناد مواد 127 و 133 آیین نامه اجرایی مدارس، اخذ هرگونه وجه اجباری از دانش آموزان ممنوع است. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اسلامشهر در خصوص دریافت وجه نقد تصریح کرد: دریافت وجه