چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۶

احضار حامد حدادی و سرمربی تیم نفت به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم طبیعت و نفت در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در شرایطی روز دوشنبه (30 مهر) برگزار شد و با برتری طبیعت به پایان رسید که با حواشی زیادی همراه بود که حتی منجر به اخراج حامد حدادی از روی نیمکت و دیسکالیفه شدن حماد سامری سرمربی تیم نفت و اخراج او شد. در همین راستا و به گفته میثم علیپور سرپرست سازمان لیگ بسکتبال، کمیته انضباطی در اسرع وقت تشکیل جلسه خواهد داد تا به حواشی این دیدار رسیدگی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)