سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۵۹

نوشابه های گازدار، سمی مهلک برای بیماران دیابتی

تهران - ایرنا - مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نوشابه های گازدار را به عنوان سمی مهلک برای بیماران دیابتی معرفی کرد و به این بیماران نسبت به مصرف نوشابه های یاد شده هشدار داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)