پیام رئیس شورای اسلامی بخش مرزی درح بمناسبت هفته بهزیستی
سایر منابع:
سایر خبرها
مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز: تاکید بر تقویت زیرساخت های درمانی و تأمین منابع پایدار برای بهبود ...
محترم سازمان ؛ هدف غایی تأمین اجتماعی ، بازتوزیع عادلانه درآمد ها در جهت رفع نیاز همه افراد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه هدف و آحاد ذینفعان و شرکای اجتماعی سازمان است. در ادامه، دکتر طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به خانواده بزرگ این سازمان، از تلاش شبانه روزی همکاران حوزه درمان در استان تقدیر کرد و گفت: درمان تأمین اجتماعی البرز با بهره
آغاز سلسله نشست های خبری برای قم با هدف تعامل، شفافیت و پاسخگویی
پایه تأکید ایشان بر ضرورت تقویت ارتباط مستقیم با افکار عمومی اجرا می شود چرا که استاندار محترم همواره بر شفاف سازی عملکردها، حضور میدانی مسئولان و پاسخگویی شفاف تأکید دارند و نشست های خبری برای قم نیز بر همین مبنا طراحی شده است. سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: نشست های خبری برای قم در جهت توسعه ارتباط صادقانه با مردم، بازتاب فعالیت های مسئولان و افزایش مشارکت اجتماعی از مسیر رسانه ها برگزار خواهد شد. انتهای پیام
نظر رئیس مجلس درباره مصوبه امهال تسهیلات بانکی واحد های تولیدی جهت کاهش آثار ناشی از قطع برق و گاز
(85) و یکصد و سی و هشتم (138) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی و ماده (10) آیین نامه اجرایی آن مراتب متضمن اعلام نظر قطعی جهت اقدام لازم در مهلت مقرر قانونی و اعلام نتیجه به این جانب ابلاغ می گردد. بدیهی است پس از انقضای یک هفته مهلت مقرر در قانون آن بخش از مصوبه که مورد ایراد قرار گرفته است، ملغی الاثر خواهد بود. 1- نظر به دارا بودن بانک های عامل از ارکان قانونی جهت اتخاذ
مدیرکل و کارکنان بهزیستی با نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز دیدار کردند
از عملکرد و فعالیت های شاخص این نهاد در طول یک سال گذشته به تشریح خدمات ارائه شده به گروه های هدف اقدامات در حوزه پیشگیری، توانمندسازی، سلامت اجتماعی، افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار و نیز فعالیت های عمرانی و مشارکتی پرداخت. محمدی فلاح با اشاره به نقش مؤثر و حمایتی نماینده محترم ولی فقیه در پیشبرد اهداف اجتماعی و مردمی بهزیستی اظهار داشت: حمایت های مادی و معنوی شخص جنابعالی
واریز هزار میلیارد تومان به شهرداری های استان اصفهان از محل مالیات بر ارزش افزوده
منتظری در این باره اظهار داشت: با همکاری و پیگیری های صورت گرفته از سوی احمدرضا مدبرنیا، مدیرکل محترم امور مالیاتی استان اصفهان و تیم همراه ایشان، مبلغ قابل توجهی از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های استان واریز گردید. وی با قدردانی از تلاش های مجموعه اداره کل امور مالیاتی افزود: این تزریق اعتبار می تواند نقش تعیین کننده ای در ارتقاء سطح خدمات شهری، بهبود زیرساخت ها و تسریع
فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی شرکت آهن و فولاد ارفع
/> تهیه و ارسال نامه رسمی از سوی شرکت متقاضی بر روی سربرگ رسمی خطاب به شرکت آهن و فولاد ارفع تنظیم شود. شامل درخواست دریافت اسناد مناقصه، مشخصات کامل شرکت (نام، شناسه ملی، شماره ثبت، نشانی و شماره تماس) و مشخصات نماینده یا شخص معرفی شده جهت پیگیری امور مناقصه (نام، شماره تماس، ایمیل) باشد. متقاضیان محترم می بایست مبلغ 15،000،000 (پانزده میلیون)ریال بابت خرید اسناد مناقصه به شماره شبا
برگزاری جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان لاهیجان
...، راهکارهای مناسب جهت ارتقای کیفیت و بهبود روند خدمات رسانی به شهروندان محترم مورد بحث و بررسی قرار گیرد. در این جلسه، موضوعات مربوط به تأمین سهمیه آرد، نظارت بر نحوه عرضه نان، کنترل قیمت ها و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی مورد تأکید قرار گرفت و نماینده تعزیرات حکومتی نیز گزارشی از اقدامات نظارتی و برخورد با متخلفان ارائه نمود. معاون برنامه ریزی فرمانداری ضمن تأکید بر اهمیت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی ذیربط، خواستار استمرار جلسات و پیگیری جدی مسائل مربوط به آرد و نان به منظور حفظ حقوق شهروندان و تأمین نیازهای اساسی آنان شد. ...
افتتاح بخش جراحی و بازدید از پروژه های توسعه ای بیمارستان حضرت عیسی بن مریم (ع) با حضور استاندار اصفهان
Submitted by ravabet on 18 July 2025 چهارشنبه 25 تیرماه، مراسم افتتاح بخش بازسازی شده جراحی بیمارستان حضرت عیسی بن مریم (ع)با حضور استاندار محترم اصفهان، رئیس دانشگاه ، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و خیرین گرانقدر برگزار شد. در این مراسم رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از فعالیت ها و خدمات گسترده و تأثیرگذار خیرین سلامت، برلزوم استمرار، حضور و همیاری خیرین در کنار مسئولین نظام سلامت
پیگیری کاهش ضرایب مالیاتی مشاغل دامپزشکی و حذف مالیات بر ارزش افزوده خدمات درمانی دامپزشکی
الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، این نشست در پی مکاتبات پیشین سازمان نظام دامپزشکی با ریاست محترم جمهوری و سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد و در آن موضوعاتی از جمله کاهش ضرایب مالیاتی مشاغل دامپزشکی، حذف مالیات بر ارزش افزوده از کلینیک ها، بیمارستان ها و مجتمع های درمانی دامپزشکی، و بازنگری ضرایب مربوط به خدمات بیمه ای دامپزشکان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه گزارشی جامع از
نشست صمیمی رئیس و کارکنان بهزیستی اسکو با امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان
در این دیدار، ضمن بررسی فعالیت ها و خدمات اداره بهزیستی، بر لزوم تعامل و هم افزایی بیشتر میان نهادهای شهرستان در جهت خدمت رسانی بهتر به اقشار آسیب پذیر تأکید شد. در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حافظ نیا، امام جمعه شهرستان اسکو، طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند کارکنان بهزیستی، به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و آن را وظیفه ای همگانی و زیربنای
شهر قدس | دیدار مسئولین شهرستان با رئیس اداره بهزیستی جهت تبریک هفته بهزیستی
اداره بهزیستی شهرستان قدس فرا رسیدن این هفته را به ریاست و کلیه کارکنان تبریک و از خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان با اهدا هدایا و لوح، تقدیر و تشکر کردند. شهر قدس | دیدار مسئولین شهرستان با رئیس اداره بهزیستی جهت تبریک هفته بهزیستی شهر قدس | دیدار مسئولین شهرستان با رئیس اداره بهزیستی جهت تبریک هفته بهزیستی
مشکین شهر| افتتاح مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی در چهل و پنجمین سالگرد هفته بهزیستی در شهرستان مشگین ...
صفر بصیرت رئیس اداره بهزیستی شهرستان در آئین افتتاح این مراکز افزود: مرکز مشاوره ارکید و نیلوفرانه در زمینه های آموزش مهارت های زندگی، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و خانواده درمانی همچنین مداخله در پیشگیری و کاهش اضطراب، افسردگی و وسواس فعالیت و در خدمت مردم عزیز شهرستان خواهد بود. فرماندار محترم شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی از تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان اداره بهزیستی در راه اندازی برنامه های مختلف به منظور ارتقای امنیت روانی جامعه تقدیر و تشکر کرد.
گزارش تصویری از حضور رئیس اتاق اصناف و نائب رئیس اتاق اصناف کشور در شیرخوارگاه غنچه های رضوان در هفته ...
در چهل و پنجمین سالروز گرامیداشت هفته بهزیستی جناب مهندس امیدوار رئیس اتاق اصناف استان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور، هیئت رئیسه اتاق، و روسای محترم اتحادیه های خراسان شمالی و با حضور مدیرکل در شیرخوارگاه غنچه های رضوان جهت عرض تبریک هفته بهزیستی به مدیر و پرسنل مجموعه و بازدید از این مرکز حضور یافتند
جم|حضور امام جمعه محترم شهرستان جم در اداره بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان جم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی، امام جمعه محترم شهرستان جم با تأکید بر اهمیت و حساسیت خدمات بهزیستی، بیان داشتند: خدمت به مددجویان بهزیستی، خدمتی متفاوت است که صبر، حوصله و درک عمیق از شرایط مراجعین را می طلبد و لازم است کارکنان با خوش رویی و شیوه ای مؤثر، در راستای حل مشکلات این عزیزان گام بردارند. امام
دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان با مدیریت بانک سپه استان
این نشست با حضور هیئت همراه بانک سپه متشکل از آقایان تجری و ایلواری و همچنین جناب آقای جلالی، معاون محترم تأمین اجتماعی استان گلستان، برگزار شد. در این دیدار، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی، طرفین به بررسی راهکارهای گسترش همکاری های مشترک در زمینه های تسهیل فرآیندهای مالی و بانکی مرتبط با بیمه شدگان تأمین اجتماعی ، توسعه خدمات الکترونیک و سامانه های یکپارچه برای بهبود تجربه ارباب رجوع و
انتصاب دکتر محمدعلی سورکی به سمت معاون مالی و اداری دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
آموزشی دانشکده 4-رعایت اصل شایسته سالاری در بکارگیری کارشناسان 5-توجه ویژه به ظرفیت زنان و نخبگان 6-جلوگیری از هدر رفت منابع ، ساخت و سازها و تعمیرات غیر ضروری 7-توجه ویژه به امور رفاهی کارکنان با هماهنگی لازم با مدیریت های مربوطه در ستاد دانشگاه 8-هماهنگی کامل با ریاست محترم دانشکده جهت اجرای موارد پیش گفته توفیق روزافزون جنابعالی در راه خدمت به دانشگاه و نظام مقدس
فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی شماره 116201 -1404 (نوبت دوم)
مناقصه، مشخصات کامل شرکت (نام، شناسه ملی، شماره ثبت، نشانی و شماره تماس) و مشخصات نماینده یا شخص معرفی شده جهت پیگیری امور مناقصه (نام، شماره تماس، ایمیل) باشد. متقاضیان محترم می بایست مبلغ 15،000،000 (پانزده میلیون)ریال بابت خرید اسناد مناقصه به شماره شبا IR920180000000000200172000 بانک تجارت به نام شرکت آهن و فولاد ارفع، واریز نمایند. در صورت پرداخت مبلغ به صورت فیزیکی در
دیدار رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان بشرویه با امام جمعه به مناسبت هفته بهزیستی
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بشرویه،در این دیدار، الهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بشرویه، ضمن گرامیداشت این هفته، گزارشی از عملکرد و خدمات اداره بهزیستی در حوزه های مختلف از جمله توان بخشی، امور اجتماعی، سلامت روان، حمایت از خانواده های بی سرپرست، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اقدامات مراکز مثبت زندگی ارائه کرد. حجت الاسلام زارعی نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی، از زحمات مجموعه
انتصاب دکتر غلام رضا محمدی به عنوان مشاور در امور دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حکمی دکتر غلام رضا محمدی عضو هیات علمی دانشگاه را به عنوان مشاور خود در امور دانشگاه منصوب نمود. در این حکم آمده است: جناب آقای دکتر غلام رضا محمدی عضو محترم هیات علمی دانشگاه سلام علیکم توفیق خدمتگزاری در حوزه سلامت
کارگروه استانی آب کشاورزی تشکیل جلسه داد
این کارگروه باشد. وی همچنین خواستار تداوم چنین جلساتی در راستای حل و فصل موانع و همگرایی بیشتر در جهت خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان و بهره برداران استان شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: یکی از اهداف کلیدی ما، تخصیص عادلانه و هدفمند آب به بخش های مختلف کشاورزی بر اساس نیاز واقعی و اصول بهره وری است لذا بایستی از منابع موجود به گونه ای استفاده کنیم که هم پاسخگوی نیاز
در ادامه برنامه های دومین روز از هفته بهزیستی و با حضور سرپرست بهزیستی استان صورت پذیرفت
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در دومین روز از هفته بهزیستی، مرکز کاهش آسیب بخش درح با حضور گازرانی، مدیر کل بهزیستی استان، میرزاجانی، فرماندار شهرستان سربیشه، زال، سرپرست معاونت سلامت اجتماعی بهزیستی استان، عرب نژاد، رئیس اداره اورژانس اجتماعی، آسیب های اجتماعی و اعتیاد بهزیستی استان و کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان افتتاح گردید. کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان
بازدید مدیر کل بهزیستی استان از پایگاه هنر درمانی معلولین بخش درح
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، این بازدید به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده و بررسی اقدامات انجام شده برای ارتقای روحیه و توانمندسازی معلولین در این منطقه انجام شد.
پیام بخشدار درح به مناسبت هفته بهزیستی
آرامش برداشته است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر فیاض بخش (بنیان گذار سازمان بهزیستی کشور) و تبریک صمیمانه این هفته ارزشمند و پاسداشت خدمات و تلاش های خدمت گزاران در این نهاد مقدس و مردمی در کشور به ویژه در شهرستان سربیشه و بخش درح ، موفقیت روزافزون جهادگران عرصه خدمت بی منت به مردم را از خداوند قادر و متعال خواهانم.
گزارش تصویری| دیدار کارکنان اداره بهزیستی شهرستان جلفا با امام جمعه هادیشهر
همزمان با هفته بهزیستی رییس وکارکنان اداره بهزیستی شهرستان جلفا با حجت الاسلام و المسلمین ناصری نماینده ولی فقیه در شهرستان هادیشهر دیدار کردند. در این دیدار رییس بهزیستی شهرستان گزارش عملکرد یک ساله این اداره را خدمت نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان ارائه کرد. حجت الاسلام و المسلمین ناصری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات مجموعه بهزیستی در شهرستان، رهنمودهایی را جهت افزایش کیفیت خدمات در ادارات بهزیستی ارائه دادند.
"مشارکت، رمز توانمندسازی"؛ سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج؛ تبیین نقش ...
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و با هدف تبیین اهمیت و معرفی خدمات این نهاد حمایتی به آحاد جامعه، سید مهران کشاورز، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، روز جمعه، 27 تیرماه 1404، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان، به ایراد سخنرانی پرداخت. سید مهران کشاورز در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت ایام سوگوار
سخنرانی پیش از خطبه رئیس اداره بهزیستی ایوان
کبری رستمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایوان سخنران پیش از خطبه نمازجمعه امروز در این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی بود. کبری رستمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایوان، پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و شهدای اخیر حملات رژیم صهیونیستی، با تسلیت ایام سوگواری محرم، سخنان خود را آغاز کرد. وی با اشاره به نقش موثر مقام معظم رهبری، همت نیروهای مسلح، دولت و همراهی مردم در پیروزی ایران اسلامی در بحران های اخیر منطقه، از شکست نقشه های دشمنان سخن گفت و سربلندی کشور را ستود. رستمی در ادامه، هفته حجاب و عفاف، سالروز تأسیس شورای نگهبان، روز تأمین اجتماعی و به ویژه هفته بهزیستی را به تمامی همکاران و جامعه هدف این نهاد تبریک گفت. وی با اشاره به تاسیس سازمان بهزیستی در سال 1359 به دستور حضرت امام خمینی (ره) و تلاش های شهید دکتر فیاض بخش، به مرور خدمات گسترده این سازمان در طول 45 سال پرداخت و بیان کرد که شعار هفته بهزیستی امسال "با هم برای بهزیستن؛ مشارکت امروز، توانمندسازی فردا" نام گذاری شده است. به گفته رئیس بهزیستی ایوان، در حال حاضر بیش از 4 هزار خانوار تحت پوشش این اداره هستند که از این تعداد، حدود 1700 خانوار ماهیانه مستمری دریافت می کنند و مابقی از خدمات غیرمستمر بهره مند می شوند. رستمی به معرفی مراکز فعال تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ایوان پرداخت که شامل: دو مرکز شبانه روزی (سرای سالمندان و مرکز اقامتی ترک اعتیاد) سه مرکز روزانه توانبخشی و حرفه آموزی سه مرکز مثبت زندگی چهار مرکز خیریه یک کلینیک مددکاری دو مرکز مشاوره یک مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) مرکز اورژانس اجتماعی با خط تماس 123 جهت مقابله با کودک آزاری، همسرآزاری و حمایت از دختران بی سرپرست وی در ادامه به رویکردهای جدید سازمان بهزیستی یعنی خانواده محوری و محله محوری اشاره کرد و هدف این رویکردها را مشارکت مستقیم مردم در برنامه ریزی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت دانست. رستمی توانمندسازی مددجویان را از اهداف مهم سازمان دانست و گفت: با اجرای طرح های مهارت آموزی، آموزش های تخصصی و فراهم سازی فرصت های شغلی، تلاش داریم تا مددجویان از چرخه وابستگی خارج شده و به افراد مولد و تاثیرگذار در جامعه تبدیل شوند. به گفته وی، در سال گذشته: به 139 نفر از مددجویان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد. برای 38 زن سرپرست خانوار حق بیمه بازنشستگی پرداخت شد. 117 معلول فعال و 43 نیازمند فعال از بیمه خویش فرما بهره مند شدند. برای 220 نفر نیز از صندوق بیمه روستاییان و عشایر بیمه برقرار گردید. بیش از 1236 دفترچه درمانی صادر و خدمات مختلفی از جمله کمک هزینه مسکن، پرستاری، تحصیل، دانشجویی، توانپزشکی، مشاوره ژنتیک و غربالگری بینایی و شنوایی ارائه شده است. وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های ستاد نماز جمعه، امام جمعه محترم، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهرداران، دهیاران، شوراها، موسسات غیردولتی و مراکز نیکوکاری، خواستار ادامه همکاری همه جانبه برای کاهش آسیب های اجتماعی، رفع مشکلات اقتصادی و توسعه محلات شد. ...
کنگان| دیدار رئیس بهزیستی کنگان با امام جمعه؛ تاکید بر اشتغال مددجویان و نقش خیرین
به گزارش روابط عمومی لاداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان کنگان، کوهستانی رییس بهزیستی شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته بهزیستی، از حمایت ها و پیگیری های همیشگی امام جمعه محترم در راستای بهبود وضعیت جامعه هدف بهزیستی قدردانی کرد. وی همچنین گزارشی از خدمات و فعالیت های اداره بهزیستی کنگان در سال گذشته ارائه نمود. حجت الاسلام والمسلمین محمودی نیز ضمن تبریک