بازدید مدیر کل بهزیستی استان از پایگاه هنر درمانی معلولین بخش درح
سایر منابع:
سایر خبرها
پای تنها شریک اروپایی ایران به کشور باز شد
نیروگاه های بزرگ، استفاده از پنل های خورشیدی پشت بامی در ادارات و منازل نیز در این استان رونق گرفته است. تاکنون 42 اداره دولتی و 800 خانوار از این سیستم ها بهره مند شده اند. همچنین طرح نصب پنل های خورشیدی برای چاه های کشاورزی در حال اجراست که به بهینه سازی مصرف انرژی کمک می کند. تونل بادی درح؛ گنجینه ای برای تولید انرژی منطقه درح در خراسان جنوبی با داشتن یکی از بهترین تونل
خراسان جنوبی، فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در انرژی های نو و معادن
از پنل های خورشیدی پشت بامی در ادارات و منازل نیز توسعه یافته به گونه ای که تاکنون حدود 42 اداره دولتی و 800 خانوار در استان از این سیستم ها بهره مند شده اند. استاندار خراسان جنوبی همچنین از اجرای طرح پنل خورشیدی برای چاه های آب کشاورزی خبر داد و گفت: استان دارای یکی از بهترین تونل های بادی کشور در منطقه درح است که ظرفیت پیش بینی شده آن 2100 مگاوات می باشد؛ که تا کنون یک نیروگاه 10
اردوهای جهادی دامپزشکی در روستاهای شهرستان باشت برگزار شد + تصاویر
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، دکتر جهانبخش رنجبر قراچه ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان باشت با تائید این خبر اظهار داشت: در راستای برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان به جامعه روستایی و عشایری، اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای تلخاب میرعلی بخش و سلطان آباد این شهرستان برگزار شد. وی افزود: در این اردوی جهادی، دام های منطقه بر علیه بیماری های تب برفکی
برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستای سنگرنادر دهلران
این برنامه ها در سایر نقاط شهرستان خبر داد و گفت: این اداره در سال جاری، اجرای اردوهای جهادی مشابه را در تمامی بخش های شهرستان در دستور کار قرار داده و بر اساس نیازسنجی انجام شده، به طور مستمر نسبت به اعزام تیم های تخصصی به مناطق هدف اقدام خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام ،اردوی جهادی یک روزه دامپزشکی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دامداران مناطق
بازدید کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان از شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد
بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی از حوزه های مختلف دامپزشکی شهرستان بازدید نمود. رئیس شبکه دامپزشکی گناباد، گفت: در طی این بازدید به طور دقیق وضعیت مراکز مایه کوبی، موارد فنی و عملیاتی و نیز مستندات واکسیناسیون های دامی در قالب واگذاری طرح توسعه خدمات بهداشتی روستایی و عشایری مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و بصورت تصادفی از واحدهای واکسینه شده توسط بخش دولتی نمونه برداری
گزارش تصویری | بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی، دکتر شیریزاد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، به همراه خانم آقایی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همراهی فرهاد ثانی مدیر بهزیستی شهرستان کرج با حضور در شیرخوارگاه امام علی (ع) ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به نوزادان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.در این بازدید که با هدف آشنایی دقیق تر با شرایط نگهداری، نیازهای تجهیزاتی، منابع انسانی و اعتباری این مرکز انجام شد، مدیر بهزیستی شهرستان کرج گزارشی از روند فعالیت ها، خدمات تخصصی و چالش های موجود ارائه کرد. ...
کرج | به مناسبت هفته بهزیستی / بازدید از مرکز فیزیوتراپی ثمین نعناع
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛روز شنبه 28 تیرماه در ادامه برنامه های هفته بهزیستی و با هدف ارزیابی و تعامل میدانی با مراکز همکار بازدیدی از مرکز فیزیوتراپی ثمین نعناع با حضور معاون توانبخشی، معاون مشارکت های مردمی و کارشناس موضوعی اداره بهزیستی شهرستان کرج انجام شد. در این بازدید معاونین ضمن گفتگو با مدیریت مرکز از بخش های مختلف مجموعه از جمله اتاق های درمان، تجهیزات تخصصی، دستگاه های فیزیوتراپی و فضای خدمات رسانی بازدید بعمل آوردند. این بازدید در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات توانبخشی و بررسی ظرفیت ها و چالش های موجود در مراکز طرف قرارداد بهزیستی انجام شد و بر لزوم ارتقاء مستمر استانداردهای درمانی و تعامل اثربخش میان مراکز خصوصی و حوزه توانبخشی تأکید شد. ...
نشست شاهنامه خوانی در دامغان
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: این نشست ساعت 18 برگزار می شود. سیدعلی موسوی فرد افزود: در این نشست بخش پایانی پادشاهی اردشیر از شاهنامه فردوسی قرائت می شود. وی گفت: خوانش و توضیحات مربوط به آن بر عهده امیرعبداللهیان و نقالی آن توسط آل داود انجام می شود.
بازدید کارشناسان و مشاوران حوزه گردشگری و مرمت از آرامگاه ابن حسام خوسفی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، قلی زاده فرماندار شهرستان خوسف و شریعتی منش معاون میراث فرهنگی اداره کل استان نیز حضور داشتند. صالحی هدف از این بازدید را بهره گیری از ظرفیت های فنی و مشورتی برای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و حفظ ارزش های فرهنگی و تاریخی این اثر ثبت شده ملی عنوان کرد. مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف گفت
بازدید مدیرکل دامپزشکی استان از مراکز بخش غیردولتی دامپزشکی در حوزه دارو و درمان در شهرستان بروجن
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان: دکتر عباس گنجی مدیرکل دامپزشکی استان از مراکز بخش خصوصی در شهرستان بروجن در حوزه دارو و درمان بازدید نمود. در این بازدید که از داروخانه ها و دفاتر خدمات درمانی دامپزشکی صورت گرفت، مدیرکل دامپزشکی استان تذکرات لازم را در خصوص رعایت دستورالعمل های مربوطه به مسئولین فنی این مراکز گوشزد نمود. دکتر گنجی ضمن تقدیر از تلاشهای بخش غیردولتی دامپزشکی گفت: همه
خراسان جنوبی، دروازه طلایی سرمایه گذاری انرژی های نو در شرق ایران
: تا امروز حدود 42 اداره دولتی و بیش از 800 خانوار از این فناوری بهره مند شدند. وی از اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس در مجاورت چاه های کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: منطقه درح به عنوان یکی از بهترین تونل های بادی کشور، ظرفیت نصب دوهزار و 100 مگاوات نیروگاه بادی را دارد که فرصتی ارزشمند برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی محسوب می شود. استاندار خراسان جنوبی با اشاره به
چهارباغ | حضور امام جمعه و فرماندار در اداره بهزیستی چهارباغ و تبریک هفته بهزیستی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛روز یکشنبه 29 تیرماه بمناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی حجة الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه ، دکتر البرزی فرماندار شهرستان چهارباغ " ، بخشدار و رئیس شورای بخش مرکزی ضمن حضور در اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ با رئیس و کارکنان این اداره دیدار کردند. در این دیدار حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی ضمن تبریک ایام هفته بهزیستی نقش اداره بهزیستی در ارائه خدمات گفت:هدف حکومت اسلامی ارائه خدمت هر چه بهتر و بیشتر به محرومان و اقشار جامعه است. در ادامه دکتر البرزی ورکی فرماندار شهرستان چهارباغ از ریاست و تلاشگران اداره بهزیستی تقدیر کرد و گفت:خدمت در اداره بهزیستی با سایر ادارات فرق دارد چرا که صبر و حوصله و سختی کار در بهزیستی بیشتر از سایر ارگانهاست. در این نشست سمیه نجف پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ به تشریح وظایف بهزیستی و ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی شهرستان در سال 1404 پرداخت. شایان ذکر است در پایان این دیدار توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان چهارباغ ضمن قدردانی از زحمات پرسنل زحمتکش و خدوم بهزیستی چهارباغ با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر و قدردانی بعمل آمد. ...
ایجاد چهار زیرساخت؛ ارمغان هفته بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد
/> معاون بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اکنون سه مرکز غربالگری شنوایی در بیمارستان امام سجاد(ع)،کلینیک شهید مفتح شماره 2 مرکز یاسوج و اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد سنجش شنوایی را انجام می دهد. رهیده با اشاره به اینکه غربالگری شنوایی در مراحل بدو تولد و همچنین سنین سه تا چهار سال برای کودکان آسیب دیده از حوادث محیطی انجام می شود که در سال 1403بیش از 9هزار غربالگری شنوایی در استان
خرید تضمینی بیش از 91 هزار تن گندم در خراسان رضوی
نیرو در این شهرستان ها نیز اداره تعاون روستایی را فعال خواهیم کرد. مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی تعداد تشکل های تعاون روستایی در بخش کشاورزی استان را بیش از 400 تشکل اعلام کرد و گفت: بیش از 90 درصد این تشکل ها فعال هستند و به دنبال تعیین تکلیف تشکل های غیر فعال در استان هستیم و مقرر شد به همت اعضا این تشکل ها وارد چرخه فعالیت قرار بگیرند. وی اعضای تحت پوشش تشکل های تعاون روستایی را 64 هزار نفر اعلام کرد و گفت: خدمت به تولید کنندگان با ارزشمندترین کار است و تلاش ما براین است که بتوانیم خدمات خوبی به 4 و نیم میلیون بهره برداران بخش کشاورزی ارائه دهیم. ...
گزارش تصویری| حضور امام جمعه و مسئول آستان قدس اهر در اداره بهزیستی شهرستان
به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دینی، امام جمعه موقت شهرستان اهر و مسئول آستان قدس شهرستان، با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان، با رییس و همکاران اداره و مسئولین مرکز اورژانس اجتماعی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، حضرت آیت الله دینی ضمن تبریک هفته بهزیستی، از زحمات مجموعه بهزیستی و اورژانس اجتماعی در ارائه خدمات انسانی، حمایتی و اجتماعی به اقشار آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد. امام جمعه موقت اهر با اشاره به جایگاه مهم نهاد بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از خانواده ها، بر لزوم تقویت روحیه خدمت رسانی و همراهی دستگاه های فرهنگی و مذهبی با این نهاد تأکید کرد. ریاست اداره بهزیستی شهرستان اهر نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات، برنامه ها و فعالیت های انجام شده توسط بهزیستی و اورژانس اجتماعی ارائه داد و از حمایت های معنوی و فرهنگی امام جمعه موقت تشکر کرد. ...
تأکید رئیس تأمین اجتماعی بم بر توسعه خدمات و ساماندهی مشاغل سخت در شرق استان کرمان
محمد آبادی امروز 29 تیر در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان بم از اداره تامین اجتماعی اظهار کرد: هدف گذاری های سازمان در حوزه های درمانی، اقتصادی و اجتماعی با تمرکز بر ارتقاء سطح خدمات و بهبود شرایط بیمه شدگان در منطقه در حال اجراست. وی با تأکید بر لزوم ساماندهی مشاغل سخت و زیان آور، افزود: اصلاح محیط های کاری و کاهش آلایندگی ها باید در دستور کار قرار گیرد تا از بازنشستگی زودهنگام جلوگیری
کاخ اردشیر بابکان مرمت می شود
به گزارش ایلنا، محسن ضیایی گفت: کاخ اردشیر فیروزآباد از آثار مهم تاریخی دوران ساسانی فارس و اثر ثبت شده ایرانی در فهرست میراث جهانی یونسکو است لذا برهمین اساس در ادامه پروژه مرمت این بنای عظیم تاریخی بخش هایی ازاین بنای تاریخی مرمت می شود. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: مرمت کاخ اردشیر فیروزآباد با اختصاص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال آغاز شده
دیدار امام جمعه بخش مود و هیأت مدیره موسسه خیریه مهر طه با رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
بهزیستی شهرستان سربیشه با تشکر از حضور امام جمعه و هیأت مدیره موسسه مهر طه، گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در حوزه بهزیستی ارائه داد و برنامه های اداره را در جهت کنترل و پیشگیری از معلولیت ها توضیح داد. این برنامه ها شامل اجرای طرح ها و فعالیت هایی است که به هدف ارتقاء سطح خدمات و پیشگیری از مشکلات اجتماعی و سلامت در شهرستان طراحی شده است. #هفته_بهزیستی_گرامی_باد #با_هم_برای_بهزیستن #مشارکت_امروز_توانمند_سازی_فردا
تقدیر از کارکنان ادبی، فناوری و حراست کانون کرمان
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، روز شنبه 28 تیرماه، هم زمان با گرامی داشت مناسبت های ملی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، فناوری اطلاعات و حراست، آیین تجلیل از کارکنان پرتلاش این بخش ها توسط اکبر خدادادی، مدیرکل کانون استان کرمان، انجام شد. در این مراسم که در محل سالن مهر اداره کل برگزار شد، خدادادی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های کارشناسان و
آغاز برداشت عناب نوبرانه از باغات شهرستان سربیشه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر جهادکشاورزی سربیشه خراسان جنوبی گفت: بخش درح به دلیل داشتن آب و هوای گرم و ارتفاع پایین متوسط 800 متر از سطح دریا اولین نقطه خراسان جنوبی است که برداشت این میوه ی شیرین در آن آغاز می شود. زرگری افزود: به دلیل نوبرانه بودن عناب، این محصول بعد از برداشت به استان های سیستان و بلوچستان، تهران و خراسان رضوی ارسال و مورد استفاده مردم قرار می
نظرآباد | برپایی میز خدمت بهزیستی در مصلی امام خمینی (ره) و معرفی خدمات اجتماعی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛میز خدمت با حضور "هنگامه شورجه" رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد،کارکنان و مرکز مثبت زندگی کد 48 در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نظرآباد برپا شد. این برنامه با هدف پاسخگویی مستقیم به مردم،آگاهسازی عمومی و معرفی خدمات سازمان بهزیستی برگزار و خدمات اورژانس اجتماعی و راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد معرفی شد.همچنین طرح های آموزش پیش از ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و برنامه های مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اطلاع عموم رسید. نمایش دستاوردهای مددجویان در حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) و ارائه محصولات تولیدی آنان از بخش های دیگر این برنامه بود که با استقبال مردم همراه شد. شایان ذکر است،دکتر شمیرانی فرماندار شهرستان نظرآباد و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه با حضور در این رویداد ضمن بازدید از میز خدمت، بر اهمیت خدمات رسانی حضوری و اجرای طرح های پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی تأکید کردند. این اقدام در راستای ارتقاء سطح آگاهی عمومی، تحقق عدالت اجتماعی و پاسخگویی شفاف به نیازهای مددجویان انجام پذیرفت. ...
بررسی شرایط فعالیت های دامپزشکی در دیدار با فرماندار دشتستان
به گزرش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، در این نشست شرح حوزه های مرتبط با دامپزشکی و بیان پتانسیل های دامی در این شهرستان از قبیل جمعیت بالای دامی، تعداد بالای مراکز تحت پوشش در مباحث نظارتی، ورود عشایر به شهرستان و خدمات دهی به این مهمانان در مدت زمان حدود شش ماه از سال مطرح شد. در ادامه این نشست ارائه خدمات دامپزشکی در شش بخش علاوه بر بخش مرکزی و تاثیر فعالیت ها در حفظ
در دومین روز هفته بهزیستی صورت گرفت؛
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در ابتدای این دیدار دعای پرفیض زیارت عاشورا و مداحی توسط مداح اهل بیت انجام و حاضرین در جلسه، صبحانه را مهمان سفره ابا عبدالله الحسین علیه السلام بودند. در این دیدار، قربانی مدیر مرکز خدمات بهزیستی زندگی در بخش درح، گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی در سطح بخش ارائه داد. در ادامه، بخشدار درح و رئیس شورای اسلامی بخش و شهر درح ضمن تبریک
در ادامه برنامه های دومین روز از هفته بهزیستی و با حضور سرپرست بهزیستی استان صورت پذیرفت
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در دومین روز از هفته بهزیستی، مرکز کاهش آسیب بخش درح با حضور گازرانی، مدیر کل بهزیستی استان، میرزاجانی، فرماندار شهرستان سربیشه، زال، سرپرست معاونت سلامت اجتماعی بهزیستی استان، عرب نژاد، رئیس اداره اورژانس اجتماعی، آسیب های اجتماعی و اعتیاد بهزیستی استان و کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان افتتاح گردید. کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان
پیام رئیس شورای اسلامی بخش مرزی درح بمناسبت هفته بهزیستی
در این پیام آمده است ،..... بسمه تعالی سرکار خانم کدخدایی - رئیس محترم بهزیستی شهرستان سربیشه جناب آقای قربانی - مدیر محترم مرکز خدمات بهزیستی+زندگی بخش درح باسلام و احترام در دین مبین اسلام ، پیوسته به احسان و دستگیری از کسانی سفارش شده است که به کمک و یاری، نیازمند هستند. از سویی، سلامت جسم، جان و روان، زیر بنای عامل پیشر فت و تکامل جامعه است
پیام بخشدار درح به مناسبت هفته بهزیستی
آرامش برداشته است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر فیاض بخش (بنیان گذار سازمان بهزیستی کشور) و تبریک صمیمانه این هفته ارزشمند و پاسداشت خدمات و تلاش های خدمت گزاران در این نهاد مقدس و مردمی در کشور به ویژه در شهرستان سربیشه و بخش درح ، موفقیت روزافزون جهادگران عرصه خدمت بی منت به مردم را از خداوند قادر و متعال خواهانم.
گرمای هوا و وزش بادهای شدید همچنان میهمان خراسان جنوبی
حداقل دمای 17 درجه سلسیوس بالای صفر خنک ترین و طبس و بندان با حداکثر دمای 44 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. حداکثر دمای مرکز استان هم دراین مدت 37 درجه سلسیوس بالای صفر بود. همچنین بیشترین سرعت وزش باد در شبانه روز گذشته در ایستگاه درح شهرستان سربیشه با 104 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.
گزارش تصویری | برپایی میز خدمت بهزیستی قزوین در نماز جمعه با حضور مدیرکل و مدیران بهزیستی استان قزوین
همزمان با هفته بهزیستی، میز خدمت این اداره کل با حضور مدیرکل، معاونین و روسای شهرستان های تابعه، در محل نماز جمعه های سراسر استان قزوین برپا شد. این اقدام در راستای ارائه خدمات مستقیم و تعامل چهره به چهره با مردم انجام گرفت.
بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام از طرح های بهداشتی درمانی شهرستان ایوان
استان و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سلامت عمومی است. در این بازدید که با حضور رئیس و کارشناسان اداره فنی و طرح های عمرانی دانشگاه انجام شد، مراحل مختلف پیشرفت طرح های عمرانی حوزه سلامت شهرستان ایوان مورد بررسی دقیق قرار گرفت. هدف اصلی این بازدید، ارزیابی روند اجرایی طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) بود؛ طرحی که با بهره برداری از آن، ظرفیت ارائه خدمات اورژانسی در شهرستان ایوان