دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کواره ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۶

اعزام کمیته های نظارت بر اخلاق پزشکی به بیمارستان های دولتی

نوبخت از تشکیل کمیته نظارت بر اخلاق پزشکی خبر داد و گفت: برنامه داریم این کمیته ها را به مراکز درمانی به ویژه بیمارستان های دولتی اعزام کنیم. وی ادامه داد: باید با رعایت اخلاق پزشکی ،زمینه را برای رشد این حرفه فراهم کنیم و از نگهبان بیمارستان تا پزشک در داخل اتاق عمل موظف به تکریم و حفظ حرمت بیمار هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)