دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
استانداری خوزستان ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲

تنها استخر شهرستان شوش در آستانه آبگیری؛ پایان انتظاری طولانی برای ...

پس از ماه ها تعطیلی و بلاتکلیفی، تنها استخر شنای شهرستان شوش با پیگیری های ویژه دکترستاری فرفرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، ونماینده مردم شوش درخانه ملت در آستانه آبگیری و بازگشایی مجدد قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش ، تعطیلی طولانی مدت(7ماهه ) این مجموعه آبی که تنها فضای استاندارد شنا برای شهروندان و ورزشکاران این منطقه محسوب می شود، گلایه های فراوانی را از سوی علاقه مندان به ورزش های آبی به همراه داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)