دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۰

مرگ سالانه 200 تا 300 نفر در اثر استشمام گاز منوکسید کربن

سلامت نیوز : بر اساس آخرین آمار سالانه بین 200 تا 300 نفر بر اثر مسمومیت مونوکسید کربن در سراسر ایران جان خود را از دست می دهند. به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ابتکار نوشت: امسال سرما در برگریزان پاییز خود نمایی کرده و در بی سابقه ترین حالت خود با آغاز سومین ماه از فصل سوم سال بر تن ایران زمین لباس سپید پوشانده است. با شروع فصل سرما وسایل سرمایشی از خانه ها رخ بسته و جای خود را به سیستم های گرمایشی داده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط