پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۵

نخستین مرکز اورژانس خیر ساز در مشهد افتتاح شد

به گزارش نخست نیوز : همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر و در آستانه یوم الله 22 بهمن نخستین مرکز اورژانس 115 طی آئینی با شکوه و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری به بهره برداری رسید. در این مراسم سیدمحمد طباطبایی معاون مشارکت های مردمی و رسانه ای مجمع خیران سلامت کشور، اظهار داشت: افتتاح چنین مراکز اورژانسی با این ساختار، بسیار مورد نیاز مشهد است و حتی این مرکز می تواند به عنوان مرکزی برای آموزش های اورژانس به دانشجویان استان شناخته شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)