سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایثار ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۵

نیروهای ساواک به منزلمان یورش بردند و خانه را آتش زدند

حجت الاسلام ابوترابی در خاطرات خود گفته است: نیروهای ساواک به منزل ما یورش بردند، در خانه را شکستند. چند تا از فرش های خانه را آتش زدند ولی جرات نکردند کتابخانه را آتش بزنند، زیرا فکر کرده بودند اگر قرآن بسوزد، دودمان شان آتش می گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)