دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

زنگنه: سیستم مدیریت ما، من درآوردی است

وزیر نفت با تاکید بر اینکه مدیریت وارداتی نیست بلکه آموزشی است، گفت: مدیریتی که ما داریم سنتی نیست، زیرا سنت بر پایه یکسری دستاوردهای تاریخی است. آنچه ما اکنون در کشورمان داریم یک سیستم من درآوردی است. به گزارش صبحانه ، بیژن زنگنه در همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده که امروز برگزار شد، در مورد سیستم ملی مدیریت کشورمان اظهار کرد: مدیریتی که ما داریم سنتی نیست، زیرا سنت بر پایه یکسری دستاوردهای تاریخی است. آنچه ما اکنون در کشورمان داریم یک سیستم من درآوردی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)