سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خرداد نیوز ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۷

وزیر نفت: مبلغی که توتال تاکنون در فاز 11 هزینه کرده است، فعلا بازپرداخت ...

خرداد: وزیر نفت با بیان این که هیچ همسایه ای نباید از سختی همسایه اش پایکوبی کند، گفت: سختی برای همه هست. وقتی مصیبتی به کسی می رسد نباید دیگران خوشحالی کنند. ما مسلمانیم. زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است؛ این هم می گذرد. به گزارش خرداد از ایلنا بیژن زنگنه شامگاه چهارشنبه (26 اردیبهشت ماه) پس از امضای موافقتنامه بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و کنسرسیوم پرگس در جمع خبرنگاران درباره خروج شرکت فرانسوی توتال از قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی اظهار کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)