سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۵

سبحانی فر: نمایندگان همچنان از تلگرام استفاده می کنند

اعتماد آنلاین : یک عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به نامه شش نفر از کابینه دولت مبنی بر رفع فیلتر توییتر، یوتیوب و بعضی از شبکه های اجتماعی، گفت: نمایندگان در حال حاضر اعلام می کنند که از تلگرام استفاده می کنند، پس این موضوع نیاز جامعه است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)