سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۲

آئین نامه بازنشستگی اساتید اصلاح می شود

استنباط دانشگاه تهران برای بازنشستگی اساتید این است که این افراد حداکثر بازدهی لازم را در دوران خدمت در محیط های علمی به کار گرفته اند و در سن 70 سالگی بازدهی لازم برای ادامه کار ندارند. بنابراین بازنشستگی فرصتی برای اساتید دانشگاه ها است تا آن ها بتوانند عمر خود را با آرامش سپری کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)