سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۱

نهال 2 ساله برجام برای ما میوه نداد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: خروج امریکا از برجام و بدعهدی های طرف امریکایی نعمتی برای ما بود تا مسئولان ما از این موضوع پند بگیرند و برای حل مشکلات بر توان داخلی تکیه داشته باشند. محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس گفت: نگاهی که برجام داشت این بود که منتظر باشیم و ببینیم کشور های دیگر برای اقتصاد ما چه کاری می کنند و همه دست روی دست گذاشتند تا برکات برجام باریدن بگیرد و نتایج آن برداشت شود، اما نهال دوساله برجام برای ما میوه نداد و خشکید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)