سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۲

فناوری اطلاعات در فهرست اولویت بندی تخصیص ارز قرار گیرد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، حذف بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات را از اولویت های تخصیص ارز در بانک مرکزی خواند و پیشنهاد کرد: با توجه به سهم پنج درصدی این بخش از تولید ناخالص داخلی، به همین میزان ارز نیز فعالان این بخش پرداخت شود. محمدباقر اثنی عشری افزود: بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بین چهار تا پنج درصد در تولید ناخالص داخلی کشور سهم دارد و اگر بانک مرکزی به همین میزان تسهیلات و منابع ارزی در اختیار این بخش قرار دهد، مشکلات این صنف برطرف می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)