پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزپرس ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۶

کارفرمایان خوزستانی از بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند

به گزارش خوزپرس از اهواز ، محمود یارعلیزاده روز یکشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی(25-19تیر) در نشست خبری در اهواز با بیان اینکه بخشودگی جرایم دیرکرد برای دومین سال متوالی است که با هدف حمایت از خرید کالای ایرانی ابلاغ شده افزود:تا دهم تیر امسال سه هزار و 126تقاضا با سقف بخشودگی سه هزار و450میلیارد ریال با استفاده از بخشنامه بخشودگی جرایم دیرکرد به اداره کل تامین اجتماعی خوزستان ارایه شده و در همین پیوند141هزار پیامک نیز به کارفرمایان استان برای تسویه جرایم دیرکرد ارسال شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)