سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۴

جودوکار ارومیه ای به دنبال سهمیه المپیک توکیو است

ارومیه- ایرنا- جودوکار ملی پوش سنگین وزن /منهای 100 کیلوگرم/ ارومیه ای با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو و افتخار آفرینی پس از سال ها برای ایران اسلامی در این رشته ورزشی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)