چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تابا خبر ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۶

اعزام ورزشکاران خوزستانی به مسابقات بیماران خاص کشور

ورزشکاران بیماران خاص خوزستان به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام می شوند. به گزارش تابا ؛جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: این مسابقات از24 تا 27 مهرماه در گروه ورزشکاران دیابتی به میزبانی شهرستان رشت برگزار می شود. وی گفت: نفرات منتخب استان که از مرحله آخر انتخابی برگزیده شدند، در رشته های دارت، شطرنج و تیراندازی آقایان و بانوان کشور به مصاف حریفان خود می روند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)