چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۰

ورود نفت به بازار بورس

ششم آبان ماه، همان تاریخی که از سوی مسئولان برای عرضه نفت خام در بورس وعده داده شده بود. فرآیندی که با هدف دور زدن تحریم ها ایجاد شد تا شاید این بار برخلاف گذشته که با شکست مواجه شده بود، دریچه های جدیدی را به روی صنعت نفت ایران باز کند. به گزارش صدای ایران از ایسنا، چندی پیش اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهوری - از عرضه نفت خام ایران در بورس خبر داد و گفت: با کشورهای دوست خود گفت وگو و راه های فروش نفت خود را باز کرده ایم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)