چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۶:۰۰

حسین خانی و هادی: فقط از مردم عذرخواهی می کنیم

دو ملی پوش کشتی آزاد ایران پس از نتایج ضعیف تیم ملی در بوداپست گفتند: ما از مردم عذرخواهی می کنیم، مردمی که عاشق کشتی هستند اما از مسئولان عذرخواهی نمی کنیم چرا که آنها کاری برای کشتی انجام ندادند. مگر کسی برای ما هزار تومان هزینه کرده که توقع قهرمانی از این تیم داشته باشد! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)