پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۸

تهران فاتح المپیاد بسکتبال دختران ایران شد

به گزارش ایرنا، در دیدار نهایی این رقابت ها که چهارشنبه در سالن خانه بسکتبال شیراز برگزارشد، تیم های تهران و خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 68 بر 46 تهرانی ها به پایان رسید تا این تیم جام قهرمانی را از آن خود کند و تیم خراسان رضوی هم نایب قهرمان شد. همچنین در دیدار رده بندی تیم اصفهان با نتیجه 71 بر 21 خوزستان را برد و بر سکوی سوم ایستاد. در این دیدار ها که به مدت یک هفته در شیراز برگزار شد 20 تیم از سراسر کشور شرکت داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)