دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۰

کشاورزان سابق، گازوئیل درو می کنند

جاده قاچاق سوخت از رودبار هم می گذرد. این شهر که 73 پل روی رودخانه های خالی از آب دارد و روزی جزو سرسبزترین و پرآب ترین مناطق جنوب کرمان بوده به زحمت با کمک چاه های مجاز و غیرمجاز سرپا مانده. برخی از جوان ها، کشاورزان و حتی کامیونداران این شهر هم با رونق گرفتن قاچاق سوخت و البته افزایش 300 درصدی قیمت گازوئیل در مرز وارد این شغل کاذب شده اند. نیسان و پژوهایی که صندوق و قسمت بارشان غیرعادی بالاست نشان از فعالیت آنها دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)