چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پرشیا دایجست ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۶

سگ گردانی در تهران ممنوع شد

پرشیا دایجست - سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ گردانی می کنند، برخورد جدی خواهد شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده اند، افزود: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک ها سگ گردانی می کنند، برخورد خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)