سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۳

کارگر رستوران من از یک داور بیشتر پول می گیرد!

نصف جهان: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: کارگران و کارمندان رستوران من بیشتر از یک داور لیگ برتری حقوق می گیرند. علیرضا منصوریان در جلسه هم اندیشی لیگ برتری با مسئولان داوری گفت: گاهی اوقات داوران تصمیماتی می گیرند که حتی کارشناسان داوری هم نظرات مختلفی در مورد آن می دهند. به نظر من هم باید داورانی که شایسته هستند بیشتر قضاوت کنند. تیم ذوب آهن، هم در زمانی که امید نمازی سرمربی بوده و هم اکنون که من هدایت آن را بر عهد ه دارم، از داوری به شدت لطمه دیده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)