سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۲

پیروزی نارنجی پوشان سایپا در خانه مقابل پیام

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد و خانه والیبال تهران میزبان دو تیم پیام و سایپا بود. نارنجی پوشان سایپا که هفته گذشته موفق شده بودند تیم صدرنشین شهرداری ورامین را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند، امروز مقابل شاگردان جبار قوچان نژاد در تیم پیام نیز موفق و با نتیجه سه بر دو بازی پیروز شدند. نتایج ست شماری: ست اول: 25 -21 به سود سایپا تهران ست دوم: 25- 20 به سود پیام مشهد ست سوم: 25-15 به سود پیام مشهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)