سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه شهروند ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۵

فلکه اول

اوضاع قاراش میش دنیا! | شهاب نبوی| درحالی به زندگی تخیلی ام ادامه می دهم که جلیقه زردها در فرانسه بسیار تحت فشار قرار دارند و هفته ای یک بار به خیابان می آیند و کتک می خورند و برمی گردند خانه تا هفته بعد. یا اینها تَن شان خیلی می خارد یا نیروهای ضدشورش فرانسه کتک زدن بلد نیستند وگرنه غائله تا الان باید ختم به خیر شده بود. از آن طرف هم یک عده توی ونزوئلا می گویند این کشور مال پدر ماست و یک عده دیگر هم می گویند نخیر این جا مال بابای خودمونه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)