دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۴

نوای پیانوی آرپینه ایسرائیلیان در تالار رودکی

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس، برنامه اجراهای تالار رودکی در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارشنبه 24 بهمن ماه با تک نوازی پیانو توسط آرپینه ایسرائیلیان آغاز شد. نخستین قطعه ای که توسط این هنرمند نواخته شد بالاد شماره 1 در سل مینور اثر فردریک شوپن بود. پس از اجرای این قطعه پرهیجان، اثری از کلود دبوسی با نام سری اول تصاویر در دو بخش به اجرا درآمد ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)