چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۸

پلیس 12 ایستگاه در کنار مراکز تفریحی کرمانشاه دایر کرده است

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: برای امنیت بخشی مضاعف در سطح شهر، پلیس کرمانشاه اقدام به برپایی 12 ایستگاه در کنار مراکز تفریحی و تاریخی و اماکن اقامتی مسافران و گردشگران نوروزی کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)