سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۲:۳۴

فرمانده تروریست های سنتکام: در عراق می مانیم

به گزارش جماران؛ ژنرال کنت مکنزی فرمانده نیروهای تروریست 'سنتکام' تحت عنوان ستاد مرکزی ارتش آمریکا بر خلاف اظهارات پیشین چند مقام آمریکایی و نیز دولت عراق، مدعی شد که حضور نظامی این کشور در عراق با هدف مهار جمهوری اسلامی ایران است و به صورت بلندمدت ادامه خواهد یافت. مکنزی فرمانده نیروهای تروریست سنتکام که به منطقه سفر کرده است، در گفت و گو با اسکای نیوز عربی، بار دیگر ادعای مبارزه کشورش با تروریسم را مطرح کرد و همچنین درباره آنچه تهدید ایران در منطقه نامید، سخن گفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)