چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۲

استفاده از مترو هم ساعتی شد!

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مسافران فقط دو ساعت می توانند از سیستم مترو استفاده کنند. به گزارش صدای ایران از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ارتباط با جزئیات نرخ های جدید بلیت مترو اظهار کرد: افزایش نرخ بلیت مترو بر اساس مصوبه شورای شهر تهران انجام گرفته که این افزایش برای بلیت های تک سفره 200 تومان است و نرخ بلیت از 1000 تومان به 1200 تومان افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)