سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۳

گزارشگر اصفهان صدای کمیته داوران را درآورد

آی اسپورت - مدتی است گزارش گزارشگر بازی های تیم های اصفهانی در این شهر انتقادبرانگیز شده. البته علاقه اصفهانی ها به تیم های اصفهانی اصلا چیز عجیبی نیست. حتی اگر این علاقه کمی هم در گزارش ها نمود داشته باشد قابل تحمل است. اما وقتی گزارش ها کاملا یک طرفه و متعصبانه باشد دیگر نمی شود از آن حمایت کرد. گزارش بازی دیروز سپاهان و ماشین سازی توسط غلامرضا دادخواه اما صدای داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوری را هم درآورد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)