دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۲:۴۶

باند گوشی قاپ های تهران منهدم شد +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سرهنگ احمد نجفی گفت: سیزدهم بهمن ماه سال گذشته بود که فرد جوانی با مراجعه به کلانتری 139 مرزداران اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش از سوی 2 جوان موتورسوار به سرقت رفته است، با توجه به وقوعات مشابه در محدوده غرب و شمال غرب، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)