دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹

اردکانیان: مشکل اپراتور برق حداکثر تا 2 ماه آینده حل می شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تهران پرس، رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) پارلمان در پاسخ به سوال علیرضا محجوب نماینده تهران در مورد علت روشن نشدن وضعیت اپراتورهای برق با وجود توافقات قبلی، اظهار داشت: طبق سیاست های کل اصل 44 بهره برداری از پستهای انتقال و فوق توزیع از اواخر دهه 80 توسط برخی شرکت های پیمانکار انجام شد در سال 90 براساس تفاهم نامه بین وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی توافقی صورت گرفت که طبق مصوبات هیئت وزیران قراردادی با گروهی از کارکنان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)