دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۵

نخستین هشدار ایران برای حفظ برجام

در نیمه اردیبهشت سال قبل، اما، ایالات متحده، علیرغم تمامی تعهدات و تضمین هایی که در متن و ملحقات برجام دارد، به طور یکجانبه از برجام خارج شد و نظام توافقات جمعی را بر هم زد. خروج امریکا، در واقع به معنای زیر پا گذاشتن تمام قاموس نظام بین الملل بود. برجام مستظهر به یک قطعنامه محکم شورای امنیت، (2231)، بود که توانست شش قطعنامه تحریمی را لغو کند که با عدول امریکا از آن نه تنها حیثیت نظام بین الملل لگد مال شد، بلکه سطح اعتماد به هر قول و وعده ای در این نظام، بشدت سقوط کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)