سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷

وزیر ارتباطات: سناریوهای لازم برای قطع اینترنت اتخاذ شده است

به گزارش جماران؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای مقابله با تهدیدات سایبری آمریکا از یک سال گذشته در مرکز ملی فضای مجازی کارگروهی تشکیل، و راهکارهای لازم نیز در این زمینه اتخاذ شده است. محمدجواد آذری جهرمی امروز- دوشنبه- از ارائه گزارش عملکرد 18 ماهه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دستیابی به سند تدوین الزامات بخش زیرساخت شبکه ملی اطلاعات خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)