دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۹

یک کشته و 3 مصدوم، حاصل نقص فنی در شرکت نگین ذوب ابهر

فرماندار شهرستان ابهر گفت: نقص در یکی از دیگ های ذوب فولاد شرکت نگین ذوب ابهر یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت. علی حیدری در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان با بیان اینکه حادثه تلخ در شهرک صنعتی افق ابهر رقم خورد، اظهار کرد: وقوع این حادثه سبب فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد. وی با بیان اینکه افراد مصدوم دارای سوختگی بالا هستند، ادامه داد: این مصدومان به زنجان اعزام شده اند که امیدواریم که اتفاق ناگواری برای آنها پیش نیاید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)