دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فاش نیوز ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۰

سوم خرداد فتوشاپ نیست!

اسیر بعثی می گفت در خرمشهر صحنه ای دیدم که یادم نمی رود؛ تانک های ما در اطراف خرمشهر به گِل نشسته بودند و نمی توانستند حرکت کنند. فرمانده ای به نام سرهنگ ستاد جمیل نجم الدین آن موقع مسئولیت فرماندهی را به عهده داشت. او به خاطر اینکه تانک ها به دست نیروهای ایرانی نیفتد، به هلیکوپترهای بعثی دستور داد که آنها را منهدم کنند. هلیکوپترها هم با موشکهایشان این تانکهای پیشرفتۀ T62 که متعلق به گردان المهلب بود را هدف قرار دادند و همه را به آتش کشیدند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)