پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۰

استحصال فلزهای گرانبها، اولویت پژوهشی دانشگاه آزاد البرز

محمدحسن برهانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متخصصان دانشگاه آزاد اسلامی البرز اکنون می توانند برخی عنصرهای گرانبها از جمله سلنیوم که پیش از این از خارج وارد می شد بهره برداری کنند. وی با اشاره به نقش رسانه ها در توجه به توانمندی های داخلی و اطلاع رسانی دستاوردهای مختلف کشورمان خاطرنشان کرد: جوانان کشورمان نشان داده اند در صورت ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان توان تولید و افتخارآفرینی در حوزه های مختلف دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)