سایر منابع:
سایر خبرها
ادارات و بانک های استان کرمان باز هستند/در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تا 20 فروردین ماه تصمیم گیری ...
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در خصوص وضعیت فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه 14 فروردین ماه گفت: همه ادارات استان طبق روال قبل و براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی دایر خواهند بود. دکتر "عباس تقی زاده" در رابطه با آخرین تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا ویروس گفت: باتوجه به تاکیدات استاندار در زمینه تداوم و تشدید فعالیت های
محدودیت های ترافیکی در یزد تمدید شد
... وی ضمن قدردانی از شهروندان استان در رعایت مقرارت و قوانین مصوبات از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده ها در منازل مانند و از هرگونه رفت و آمد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند. بر اساس اخبار منتشره در رسانه های یزد به نقل از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا آمده است : از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و هفت نفر با علا ئم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند که یک هزار و 116 نفر به کرونا مبتلا شدند . همچنی در این مدت هزار و978 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند و 136 تن هم به دلیل ابتلا به این بیماری فوت کردند. انتهای پیام ...
مناطق گردشگری آستانه اشرفیه در روز طبیعت خلوت و همکاری مردم مطلوب بود
یونس محمودی در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری روستای کیسم بخش مرکزی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی از چند روز گذشته با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این منطقه آغاز شده است. وی با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونا در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس مصوبات این ستاد وبا توجه به فرا رسیدن روز طبیعت ورودی کلیه تفرجگاه ها، مناطق گردشگری
همه نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند
استان همدان برقرار است افزود: وحدت، انسجام و یکسان عمل کردن از ویژگی های مهم اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور است که همه استانداران، سعی در حفظ این رویه را دارند. وی افزود: ستاد استانی مبارزه با کرونا در نهایت تلاش، همه مصوبات ستاد ملی را بلافاصله در دست اقدام قرار داده و همه آن ها را در قالبی بومی، به صورت منسجم و منظم در سطح استان اجرا کرده است. شاهرخی با بیان
قدردانی فرماندار اسلامشهر از مردم بخاطر عدم حضور در پارکها و بوستانها
داشتند و روز طبیعت امسال را در منازلشان سپری می کنند. او در ادامه با بیان اینکه همه ساله در روز سیزده فرودین بخش سرسبز احمدآباد مستوفی نیز پذیرای جمعیت زیادی از مردم اسلامشهر و سایر شهرستان های اطراف بود افزود: از روز گذشته مسیرهای منتهی به این بخش نیز مسدود شد و تنها ساکنان آن امکان تردد داشتند. فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تمام اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس اجرایی می شود گفت: بی تردید با همکاری هرچه بیشتر مردم کرونا را شکست خواهیم داد. خبرنگار: حق شناس ...
نوزادی با کرونا مثبت در ارومیه به دنیا آمد
کنترل بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: باید در این خصوص از اهتمام ویژه مقام عالی استان و مردم قدردانی کنیم . دکتر آقازاده افزود: طی نوبت صبح امروز ساکنان استان به ندرت در خارج از منازلشان تردد داشتند و عوامل انتظامی نیز کنترل بسیار خوبی در همه محورها به ویژه در خروجی شهرها داشته اند . وی اضافه کرد: در شهرستان های استان هم فرمانداری ها و عوامل انتظامی به همراه بسیج و سپاه با جدیت پای کار هستند و مبادی ورودی و خروجی شهرها بسته است .
بیش از 97 درصد اصناف کهگیلویه وبویراحمد تعطیل است
مصوبه آن هنوز اجرایی نشده که در هفته آینده این مصوبات نیز عملیاتی خو.اهند شد. کهگیلویه وبویراحمدی ها سنت شکنی کنند و سیزده بدر در خانه بمانند استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از مردم خواست که روز سیزده بدر (روز طبیعت) نیز در خانه بمانند و برای کمک به قطع زنجیره و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا سیزده بدر امسال را با سنت شکنی از خانه خارج نشوند. کلانتری یادآور شد: البته
تجمع در روز طبیعت همه زحمات را بر باد می دهد
اقدامات قهریه لازم است به اندازه کافی به آن ها تفویض نشده است. آقای دکتر زالی گفت: آن ها از روز نخست آماده بودند که مصوبات ستاد در سطح استانی و ملی را با شدت و قاطعیت انجام دهند، اما برای اینکه آن ها به وظایف ذاتی شان عمل کنند به نظر می رسد باید دولت پشتیبانی بیشتری از آن ها داشته باشد و ما البته در این بخش خلائی داریم و عزیزان ما گاهی در شهرداری و ناجا با سردرگمی مواجه می شوند به این
ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاهها تا 20 فروردین
: ما امروز شاهد همکاری تنگاتنگ و هم افزایی دستگاه ها و قوای مختلف اعم از قوای مسلح، نیروهای نظامی و انتظامی، قوه قضاییه، دادستان ها در استان های مختلف و... هستیم. در عین حال با توجه به اینکه در روزهای پایانی نوروز قرار داریم و با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه تشدید فاصله گذاری اجتماعی و وضع مقررات برای اعمال محدودیت های بین شهری و درون شهری در برخی مناطق و عدم حضور در تفرجگاه ها و
محدودیت تردد در بابلسر از امروز بمدت سه روز
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ،سرهنگ حسین اسدی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد در سطح شهرستان با قاطعیت بیشتری از امروز تا 15 فروردین اجرا خواهد شد. فرمانده انتظامی بابلسر با تاکید بر اینکه برابر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا کشور همه پارک ها وتفرجگاه ها تعطیل است، افزود: در صورت تردد خودرو ها در روز های اعلام شده علی
پلمب 37 واحد صنفی در گلپایگان به دلیل عدم رعایت قوانین مبارزه با کرونا
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، علی سبحانی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ابلاغ مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در اسفند و فرودین ماه و با تشکیل جلسات متعدد در جلوگیری از تردد خودروها پلیس به وظیفه ذاتی خود عمل می کند. فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه از اسفندماه در محورهای اصلی شهر گلپایگان ایست و کنترل برقرار
80 درصد یزدی ها قوانین قرنطینه را رعایت می کنند
می کنند در خانه بمانند. محسن صادقیان ادامه داد: در روز طبیعت نیز تردد برای خودرو های پر ترددی که در روز های گذشته نیز پیامک دریافت کرده اند ممنوع بوده و نباید آن ها را از درب منزل خارج کرد. وی اضافه کرد:بدین ترتیب این خودرو ها مشمول اعمال قانون خواهند شد و تردد آنان در روز طبیعت ممنوع است. صادقیان از عموم مردم استان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده خویش، روز طبیعت را در منازل خود بمانند و جدا از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز نمایند. انتهای پیام/ ...
زباله گردان نیازمند حمایت معیشتی/ در روز طبیعت به استقبال مرگ نرویم
گونه تسامحی در این قضیه پذیرفتنی نیست و با افراد از سوی مراجع انتظامی برخورد می شود. زالی با تصریح به نقش کلیدی مردم در این زمینه بر استمرار در خانه ماندن به ویژه در روز طبیعت تأکید کرد و از همشهریان خواست همچون روزهای گذشته برای حفظ سلامتی خود و دیگران، جلوگیری از گسترش بیماری و کاهش فشار کاری کادر درمان، در منزل بمانند. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران هشدار داد
محدودیت های شدید ترافیکی برای روز طبیعت در نهاوند
به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت:طی چند روز گذشته طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی اجرا و شهروندان محترم از طریق رسانه های مختلف در جریان محدودیت ها ترافیکی و دیگر محدودیت های این طرح ملی قرار گرفته اند. وی در ادامه افزود: پلیس نهاوند بر این اساس ومطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در روز 13فروردین یا همان روز طبیعت محدودیت های شدیدتری در حوزه
پلمپ 63 واحد صنفی در نهاوند در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان داشت: طی هفته گذشته و برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان همدان و شهرستان نهاوند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین قطع زنجیره انتقال این ویروس کلیه اصناف و بازار در سطح استان به غیر از صنوف خدماتی تعطیل اعلام شد. وی در ادامه افزود: به محض ابلاغ مصوبات به دستگاه های اجرایی و
پلمب 173 واحد صنفی متخلف در خراسان رضوی
عمل آمد. جانشین فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در اجرای این طرح تعداد 51 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مقام قضائی پلمب شدند. سرهنگ سلمانی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند. پلمب 24 واحد صنفی متخلف در قوچان سرهنگ
ممنوعیت تردد از درب منازل/ در حفظ سلامت شهروندان مماشات نداریم
به گزارش خبرنگار مهر ، سردار روح الامین قاسمی شامگاه سه شنبه در برنامه تلویزیونی بوی عیدی اظهارکرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه ابلاغیه نسبت به پایش و کنترل ترددها در محورهای ارتباطی استان اقدام و محدودیت تردد در جاده ها و معابر برون شهری را اعمال کرده است. وی از ایجاد 57 نقطع ایست بازرسی در استان
فرمانده انتظامی البرز: مردم روز طبیعت درخانه بمانند
ماموران پلیس مستقر هستند و با کسانی که به قوانین توجه نکنند برخورد خواهند کرد. سردار محمدیان خاطرنشان کرد : افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته و به تفرجگاه ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان به مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد. فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به این که همه پارک های استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند خاطرنشان کرد: با همکاری مردم و تلاش
مردم امروز و فردا از خانه بیرون نروند/کنترل تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرها در روز سیزده فروردین/توقیف ...
فروردین جهت حفظ سلامتی و خود خانواده و جامعه نباید از منازلشان خارج شوند افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در تجمعات بنابراین نگرانی ما به عنوان مسئول این است که مردم در روز طبیعت به محیط های بیرون بروند و تجمع کنند. کاهش 90 درصدی رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی استان معاون هماهنگی امور استانداری فارس در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون میزان رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی
پلمپ 41 واحد صنفی متخلف در نیشابور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیشابور مبنی بر تعطیلی همه صنوف به غیر از صنوف ضروری به منظور تامین سلامتی شهروندان، طرح بازدید و برخورد با واحدهای صنفی متخلف با همکاری اداره اصناف، معاونت بهداشت و درمان و اداره صمت در شهرستان نیشابور اجرا شد . سرهنگ حسین دهقانپور افزود: ماموران دایره
آخرین تصمیمات ضدکرونایی در استان تهران / تمهیدات بانکی برای کسب و کارهای خرد در شرایط کرونایی
نداشتند اما فوت شده اند. میزان شدت ابتلا و میزان فوت متاثر از سیستم ایمنی بدن است. سیزده به در از خانه بیرون بیایید، اقدامات ضدکرونایی در هم خواهد شکست وی با اشاره به نزدیکی روز طبیعت، ادامه داد: واقعا همه ما نگران روز سیزده به در هستیم که به نظر می رسد بر اساس سنن و سوابق گذشته تعداد زیادی از مردم از منزل خارج شوند و میتوانند در سطح شهر بیایند که بسیار خطرناک است و با بده برو
اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه های گردشگری کرمانشاه
/> معاون توسعه اداره کل میراث فرهنگی استان بااشاره به در پیش بودن روز طبیعت هم گفت: در این راستا طبق دستورالعملی که از ستاد مقابله با کرونا استان دریافت کرده ایم، تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود افراد به این محوطه ها اندیشیده ایم. وی تصریح کرد: به منظور اجرای این تدابیر، علاوه بر بکارگیری همه عوامل یگان ویژه حفاظت، از نیروهای شاغل در اداره کل هم استفاده خواهیم کرد تا مراقبت های بیشتری
ورود به تفرجگاه های استان کرمان در روزهای 12 و 13 فروردین ممنوع شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری دوشنبه شب(11 فروردین) در گفتگو با مردم از طریق سیمای مرکز استان با اشاره به اینکه مردم همکاری خوبی در طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته و این همکاری روز به روز بهتر شده؛ گفت: بر اساس مصوبات ستادپیشگیری کرونا و نیز بر اساس مطالبات مردمی؛ کنترل ها در روزهای 12 و 13 فروردین جاری تشدید می شود. فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با
پلیس دزفول محدودیت های ترافیکی امروز و فردا را اعلام کرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت : در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان عزیز در سطح شهرستان دزفول و پیرو مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد . او با اشاره به آمادگی کامل کارکنان انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول در روز های آتی بیان داشت : پیرو
مشارکت مردمی تنها راه ریشه کنی ویروس کرونا است
بلکه بدنبال آن هستیم که از تجمع بیش از حد افراد در اماکن عمومی از جمله پارک ها، تفرجگاه ها و برنامه سفر مردم جلوگیری کنیم. او یادآور شد: در روز 13فروردین نیز به منظور جلوگیری از تجمعات مردم در برخی اماکن و پارک ها این طرح در استان با شدت بیشتری اجرا می شود و ستاد های شهرستان ها نیز در این خصوص موظف هستند به مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی عمل کنند. معاون استاندار کردستان در
فرمانده انتظامی اصفهان: محدودیت های طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامتی مردم است
/> فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برخورد پلیس با واحدهای صنفی متخلف، بیان کرد: از ابتدا تا کنون 476 مغازه که از مصوبات ستاد تخلف کردند، پلمب و یک هزار و 72 مغازه اخطار پلمب دریافت کردند. سردار معصوم بیگی افزود نیروی انتظامی برنامه های جامعی برای اجرای طرح در نظر گرفته است و حتی در برخی بخش ها نیروهای ارتش، سپاه و بسیج نیز به ما در اجرای این طرح ها کمک می کنند. فرمانده انتظامی
50 هزار ماسک در حال تولید و توزیع در ورزقان
. سیفی همچنین از راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک و تولید دوهزار ماسک خبر داد و گفت: این ماسک ها پس از ایزوله شدن توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان توزیع شده است. وی اضافه کرد: مواد اولیه 45000 ماسک نیز تامین شده و در حال تولید است و در خصوص طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری چهار ایستگاه کنترل ورود و خروج مسافر با همکاری هلال احمر، ناجا و سپاه در حال برگزاری است. سیفی از عموم مردم خواست همانند روزهای گذشته نسبت به رعایت توصیه های ستاد پیشگیری از کرونا اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم. ...
شهروندان مهابادی در روز سیزده بدر از منزل خارج نشوند
امیر بهزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا در مهاباد و به منظور کاهش خطر شیوع این بیماری، حضور مردم در تفرجگاه ها در روز سیزدهم فروردین ممنوع است. وی ادامه داد: همچنین در همین ارتباط طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک ها، بوستان ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری مهاباد از شب قبل سیزده بدر اجرا می شود. وی اضافه کرد: بر اساس این طرح
دکترزالی: متوسط سن ابتلا به کرونا در تهران بین 62 تا 65 سال است/ تمهیدات بانکی برای کسب و کارهای خرد در ...
ای هم نداشتند اما فوت شده اند. میزان شدت ابتلا و میزان فوت متاثر از سیستم ایمنی بدن است. سیزده به در از خانه بیرون بیایید، اقدامات ضدکرونایی در هم خواهد شکست وی با اشاره به نزدیکی روز طبیعت، ادامه داد: واقعا همه ما نگران روز سیزده به در هستیم که به نظر می رسد بر اساس سنن و سوابق گذشته تعداد زیادی از مردم از منزل خارج شوند و میتوانند در سطح شهر بیایند که بسیار خطرناک است و با
کاهش 74 درصدی مصرف بنزین در کرمان
اساس این طرح، تردد خودرو ها از در منازل مردم کنترل نمی شود. مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: با توجه به اپیدمی کرونا باید فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویژه رعایت شود و لازم است مردم در این ایام به ویژه در روز های 12 و 13 فروردین از منازلشان خارج نشوند. او همچنین از ممنوعیت ورود به پارک ها و بوستان های استان کرمان خبر داد و گفت: ورود به تمامی تفرجگاه ها و بوستان ها در این ایام ممنوع است. تقی زاده همچنین از مسافران خواست که هر چه سریعتر کرمان را ترک کرده و به محل سکونتشان برگردند. انتهای پیام/ ...