خرید کردن یک مرد در لباس بیمار بیمارستانی در بازار گناوه! + عکس
سایر خبرها
فرماندار گناوه: کمبود آب این شهر با مخزن 20 هزار متر مکعبی برطرف می شود
در برنامه های اولویت دار قرار گیرد تا درصورت اتفاق و بحران بتوان آب شهر را تامین کرد. فرماندار گناوه با بیان اینکه این شهرستان پس از دغدغه اشتغال و معیشت مردم، مشکل آب دارد، گفت: خطوط شبکه آب شهری کهنه و آب زیادی را هدر میدهد و باید نوسازی شود. وی ادامه داد: باتوجه به اینکه محله نوروز آباد از محله های پرجمعیت گناوه است، یکی از مطالبه های ساکنان آن بهبود وضعیت آب است که باید
این مرد با لباس پلیس در کرمانشاه میلیاردر شد
، رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. دستگیری یک کلاهبردار در کرمانشاه وی ادامه داد: طبق اظهارات افراد شاکی، فرد کلاهبردار که در قرارهای خود با طعمه هایش لباس پلیس به تن داشته حدود 520 گرم طلا به ارزش 3 میلیارد و 400 میلیون ریال از آنها دریافت و بدون پرداخت هیچ مبلغی متواری شده بود. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: موضوع در حال بررسی بود که خانم میانسالی به
خلوت کثیف شوهرم را با دوست صمیمی ام در قرار عاشقانه دیدم / مریم طلاق خواست
جوان افزود: برای دومین بار که گوشی را در خانه جا گذاشت، متوجه شدم پیامی از عشق مجازی اش دریافت کرده و با او در رستورانی قرار ملاقات گذاشته است. سراسیمه لباس پوشیدم و به آنجا رفتم و دیدم او همراه زنی نشسته و در حال خندیدن هستند و دست در دست یکدیگر بودند. بسختی قدم برداشتم و داخل رستوران شدم. صحنه ای دیدم که باورم نمی شد. شوهرم با صمیمی ترین دوستم در تلگرام دوست شده و به من خیانت کرده بودند. سیلی
جزئیات 23 مبتلای جدید کرونا در استان بوشهر (آمار رسمی به تفکیک شهرستانها)
در استان بوشهر گفت: بیمار جدید دیگر آقایی 46 ساله ساکن شهرستان جم و سابقه تماس با مورد مثبت را داشته و به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی شده و بیمار دیگر نیز آقایی 26 ساله ساکن شهرستان گناوه که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و هر دو آن ها در مراقبت خانگی قرار دارند. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (290 نفر) تاکنون 149 نفر از آنان بهبودیافته و 124 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 6 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند./ وبدا ...
نیاز به اهدای خون امری دایمی است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، نرگس عبیدی افزود: در استان بوشهر چهار پایگاه ثابت اهداء خون در شهرهای بوشهر ،برازجان ، گناوه و دیلم داریم که پایگاه های بوشهر و کنگان پس از افطار نیز تا ساعت 12 شب پذیرای اهدا کنندگان است . وی گفت: در حال حاضر ذخایر خون استان مناسب بوده و پاسخگوی نیاز بیماران و مراجعه کنندگان مستمر است، اما نیاز به اهداء خون نیز امری دائمی است. عبیدی با بیان
حذف 4 صفر هیچ تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد/ مردم نگران شرایط اقتصادی کشور هستند
لاهوتی در صحن علنی: حذف 4 صفر هیچ تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد/ مردم نگران شرایط اقتصادی کشور هستند نماینده لنگرود در مجلس گفت: مردم نگران شرایط اقتصادی کشور هستند و حذف 4 صفر از پول ملی با ضرر همراه خواهد بود و یا شرایط را تغییر خواهد داد. به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه
ماما ها در بحران کرونا مسول سلامت خانواده هستند / ماما ها دوشادوش کادر پزشکی در زمان شیوع کووید 19
پرسنل در کنار مردم بودند اکنون بیمارستان رازی مخصوص بیماران مبتلا به کوید 19 این ناحیه است و پرسنل مامایی دوشادوش با بقیه پرسنل پزشکی حتی در پست های غیرتخصصی خودشان خدمت می کنند یعنی در قسمت هایی از بیمارستان رازی که زایشگاه هست حتی ما از بیماران مرد هم پذیرایی می کنیم و ارایه خدمت می کنیم به قولی بخش هایی که هیچ وقت مرد بستری شده را در خودشان ندیده بود الان این بخش ها به بیماران مرد هم اختصاص داده
ماجرای قتل مرد کلاه گیسی! +عکس
مردم نیوز :حدود ساعت 3 بامداد روز گذشته، اهالی انتهای خیابان وحید 23 مشهد با مشاهده پیکر خون آلود مرد کلاه گیسی، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتند. دقایقی بعد نیروهای کلانتری میرزا کوچک خان مشهد با صدور دستوری از سوی سرهنگ محسن باقی زاده حکاک (رئیس کلانتری) عازم محل شدند اما مرد 40 ساله زخمی جان خود را بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه گردن از دست داده بود. در پی گزارش سحرگاهی این ماجرا
ساعت کار صنوف کم خطر بازار گناوه تغییر کرد
به گزارش خبرنگار مهر ، سید فخرالدین حسینی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازاریان گناوه در مقابله با ویروس کرونا پیشرو و پیش قدم بودند به گونه ای که با تعطیلی داوطلبانه کسب و کار خود به مدت 53 روز و همچنین فعالیت به صورت نیمه وقت از ساعت 8 تا 14 به مدت 15 روز، همکاری و همراهی بی مثال خود را جهت حفظ سلامتی شهروندان نشان دادند و این همبستگی در ذهن مردم و تاریخ این دیار ماندگار خواهد
ساعت کار صنوف کم خطر بازار گناوه تغییر کرد
به گزارش خبرنگار مهر، سید فخرالدین حسینی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازاریان گناوه در مقابله با ویروس کرونا پیشرو و پیش قدم بودند به گونه ای که با تعطیلی داوطلبانه کسب و کار خود به مدت 53 روز و همچنین فعالیت به صورت نیمه وقت از ساعت 8 تا 14 به مدت 15 روز، همکاری و همراهی بی مثال خود را جهت حفظ سلامتی شهروندان نشان دادند و این همبستگی در ذهن مردم و تاریخ این دیار ماندگار خواهد شد
فاز نخست بزرگترین پروژه آب شیرین کن بوشهر وارد مدار تولید می شود
تابستان با همکاری و مشارکت مردم افزود: مدیریت مصرف و صرفه جویی آب از سوی مشترکین امری مهم و ضروری است که با این همکاری دغدغه مردم و مسئولان برطرف می شود. وی با تاکید بر اجرای طرح آب شیرین کن در گناوه افزود: برای تحقق این مهم پیگیری های لازم انجام می شود تا ان شالله شاهد اجرای شیرین سازی آب دریا برای تامین آب آشامیدنی این شهرستان باشیم. اجرای طرح فاضلاب در سه شهر استان بوشهر
از ظرفیت دهیاری ها و روستاها برای حل مشکلات آب استفاده شود
جایگزینی ندارند. وی افزود: طرح مطالعه جامع شهرستان گناوه در حال اجرا است، در کل شهرستان های جنوبی قرارداد با مشاوران منعقد شده تا طرح تفصیلی جدید و به روز شود. این مسئول تاکید کرد: برای شهرستان گناوه بحث مخزن بسیار مهم است لذا احداث مخزن جدید تصویب شده، البته در همه نقاط کمبود مخزن داریم و حدود 10 شهر چون امام حسن، کلمه و یا دلوار اصلا مخزن ذخیره ندارند. مدیرعامل آب و
استان بوشهر امروز مورد جدید کرونا نداشت نگران تجمع ها هستیم
به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یک شنبه 267 نفر شامل 140 مرد و 127 زن است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (267 نفر) تاکنون 146 نفر از آنان بهبودیافته و 103 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و هفت نفر دیگر نیز در حال سپری
روحانی: 78 میلیون نفر مورد غربالگری قرار گرفتند
.... همچنین 130 مرکز بزرگ برای تولید دارو برای درمان این بیماری تلاش می کنند. * 4 هزار تخت بیمارستانی، نیروهای مسلح آماده کرد که این آمادگی، آرامش و اطمینان است. با بدبینی طراحی کردیم و سود آن را هم بریدم هر چند خیلی از نقاهتگاه ها استفاده نشد. * بازگشایی ها، پلکانی و با آرامش انجام می شود. برای اوج کرونا از امروز باید آماده شویم، اگر تجهیزات و کالای اساسی باشد مردم نگرانی نخواهد داشت. * الحمدالله دو قطبی نداشتیم. نگران دو قطبی دین و علم بودیم اما علما مراجع و بزرگان سریع به صحنه آمدند. * نگران دو قطبی شدن جان و نان هم بودیم که الحمدالله شکل نگرفت. ...
آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تغییری نکرد/ نگران تجمع ها هستیم
در استان بوشهر تا روز یک شنبه 14 اردیبهشت 267 نفر شامل 140 مرد و 127 زن است. او عنوان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تاکنون 146 نفر از آنان بهبودیافته و 103 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و هفت نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: در زمان حاضر مردم از فعالیت این مراکز بیمار یاب
رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جامعه نقشی مهم و اثر گذار دارد
شدند، با شرایط موجود این موارد بسیار نگران کننده است. او افزود: در چند روز اخیر در شهر چابهار یکی از شهر های پرجمعیت و مهم حوزه بلوچستان شاهد ازدحام جمعیت در بازار ها، مراکز خرید و تردد های بی مورد در شهربودیم، ایجاد کیلومتر ها ترافیک درسطح شهر که این موضوع نشان از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است. سعیدی تصریح کردند: همین موارد باعث شدند که ما در چند
آخرتت آباد
اَلّلهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ وَالْمُسْلِمینَ وَالْمُسْلِماتِ صدای واضحی است که به گوش می رسد، دورتر 2 نفر سیاهپوش ایستاده اند، 2 مرد هستند، یکی دستش را بر روی صورتش گذاشته، مشخص است گریه امانش را بریده، آن یکی می خواهد آرامش کند ولی نمی تواند. چند نفر از کارکنان قبرستان هم هستند، همه لباس های مخصوص به تن دارند، اوایل تعداد مسافران قبرستان بیشتر بود، همان وقتی که
باید خود را برای شرایط بد آماده کنیم
عرصه اقتصادی تک بعدی نیستیم. رئیس دولت دوازدهم ادامه داد: در شرایط سخیتی هستیم که باید تحمل و تاب آوری ما افزایش پیدا کند و روزه تمرینی برای صبر است اما نباید بی حوصله شویم و سخت است که تفریح و سفر نرفت و باید در بازار و اماکن عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی تردد کرد اما از این سختتر شرایط کسانی است که شغل خود را از دست داده اند. رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: همه مردم باید آموزش ببینند وبدانند که کرونا تا چه حدی خطرناک است .می بینیم برخی متخصصان با زبانی نرم و ساده به مردم آموزش می دهند. ...
آیا ویروس کرونا می تواند روی لباس و کفش شما زندگی کند؟
به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، افرادی که به بیرون رفت و آمد دارند باید به طور مرتب از خانه خود نیز مراقبت کنند. حال با لباس و کفش خود چه کار کنیم؟ کووید-19می تواند از طریق قطرات تنفسی ناشی از سرفه یا عطسه فرد مبتلا یا لمس کردن سطح آلوده (معمولاً جامد) و سپس لمس صورت گسترش یابد.
رعایت نکردن فاصله اجتماعی در دزفول مشکل ساز شد
و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول آمار روزهای اخیر در این شهرستان را نگران کننده و نامطلوب دانست و گفت: همکاران در کادر درمانی از هیچ تلاشی برای مهار این بیماری مضایقه نکرده و جان خود را به خطر انداخته اند ولی اگر این بیماری جدی گرفته نشود شاهد مرگ عزیزان خود و کادر پزشکی خواهیم بود. وی افزود: همکاری نکردن مردم در این طرح، موجب استرس، ترس اجتماعی و خلع سلاح کردن کادر درمان خواهد شد.
از دیابت یک به کووید 19
کند. لحظه های سخت و نفسگیر و دیوانه کننده ای است. همه نگران حال بیمارشان هستند. اینجا کادر بیمارستان از ماسک و دستکش استفاده می کنند اما کسی لباس ایزوله نمی پوشد. می گویند وقتی بخش پاک است نیازی به لباس ایزوله نیست که در دل بیماران هراس ایجاد می کند. به نظر می رسد دستور مدیریت بیمارستان باشد که در بخش های کمتر در معرض خطر، از این لباس استفاده نکنند. دستوری که در برخی دیگر از بیمارستان ها
ساکنان تاج ملکی گناوه خواستار آسفالت جاده این روستا شدند
اهالی این روستا در این نامه نوشتند: باتوجه به موقعیت مهم جاده روستاهای تاج ملکی و محمدعبدلی به 2 راه ارتباطی گناوه به گچساران و روستای فخرآوری بطول 12 کیلومتر متصل است که با وجود وعده های مسئولان قبل و بعد از انقلاب برای آسفالت این جاده اما این مهم هنوز محقق نشده است. آنان در این نامه اضافه کردند: در صورت آسفالت این جاده علاوه بر اینکه مردم این 2 رروستا از این مسیر استفاده می کنند
سفره های خالی دستفروشان
آوردن نان چندان راحت نیست. غلام مرد میانسالی است که گلدان های کوچک می فروشد؛ می گوید: شغلم دستفروشی است. چند سال است که حوالی میدان میدان طالقانی قائم شهر بساط دارم اما امسال وضعیت بازار با وجود این همه شلوغی خیلی خراب است *دستفروشان عامل کسادی بازار مغازه داران مسعود مغازه داری که روبروی مغازه خود بساط کرده است، لباس مردانه می فروشد. می گوید: نگاه مردم سمت دستفروش ها است
نبرد نابرابر یک فرهنگ سرا با هزار قهوه خانه
اشتیاق پذیرفت و با وجود فرصت ها و اجراهای خوبی که در تئاتر صحنه ای داشت، اما همچنان به اجرای خیابانی وفادار ماند و حالا یکی از هنرمندان نام آشنای عرصه تئاتر خیابانی است. شهاب راحله در مورد تئاتر خیابانی می گوید: در تئاتر صحنه ای، همه چیز در خدمت بازیگر است؛ چه از لباس فاخر و موسیقی گرفته تا نور و عوامل دیگر، اما در نمایش خیابانی هنرمند است و تماشاگرانش که بی واسطه نمایش را تماشا می
می خواستم سوتی زده باشم که به دادمان برسند
تجهیزات نداریم و گفتند هنوز خبری نیست. اوایل نگران بودم. اولین بیماران بعدها به اورژانس آمدند. اورژانس را تقسیم کردیم به دوبخش کرونایی ها و باقی بیماران. اما تنها دستکش به تجهیزات و لباس هایمان اضافه شد. لباس خاصی نبود. بچه ها عکس گرفتند. گفتیم اگر محافظت اشخاص این است به خود خدا پناه می بریم . نمی خواستم شانتاژ کنم. می خواستم سوتی زده باشم که به دادمان برسند اتفاقی نیفتد و بعد جلسه ای گذاشتند و
حرکت کانون های فرهنگی و هنری برای مقابله با کرونا یادآور تلاش های پشت جبهه بود
/> مسعودی تاکید کرد: به هر حال در طول هشت سال دفاع مقدس موضوعی که باعث شد رزمندگان ما به جبهه های جنگ بروند، بحث حفظ امنیت بود و در حال حاضر نیز مسئله ای که باعث شد همه در کنار هم بایستیم، بحث سلامت جامعه و مردم بود و در طول این ایام حرکت های ایثارگرایانه و فداکاری های بسیاری انجام شد که هر کدام می توانند در تاریخ ماندگار باشند. این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال
راز وحشتناک جسد مرد موجو گندمی در همدان + جزییات
به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: 2 مرد که اقدام به قتل یک مرد 50 ساله و سرقت سواری پژو 405 وی کرده بودند در حال خروج از شهر همدان دستگیر شدند. سرهنگ جمشید باقری روز شنبه بیان کرد: ساعت حوالی 15 دهم اردیبهشت سالجاری شهروندان از جسد رها شده یک مرد در مجاورت کوه خورزنه واقع در انتهای شهرک شهید بهشتی به سمت تفریجان به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند. وی اضافه