سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۸

بازی رندانه و چندگانه با برجام قابل توجیه نیست

به گزارش جماران؛ بهرام قاسمی، سفیر ایران در فرانسه، در صفحه توییتری سفارت کشورمان در فرانسه نوشت: آمریکا باخروج از برجام ، هم تعهدات برجامی و هم قطعنامه 2231 را نقض ودر جهت تضعیف سازمان ملل و حتی دیگر شرکای برجامی اقدام نمود. پذیرفتنی نیست که یک کشور با خروج از یک معاهده، هم تعهدات خود را زیر پا نهد و هم در پی بافتن و یافتن منافعی جعلی و گزینشی در آن باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)