سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۶

157 هزار مسافر در خوزستان جابه جا شدند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: با رفع محدودیت تردد ناوگان حمل ونقل تاکنون 157 هزار مسافر در خوزستان از طریق حمل ونقل درون و برون استانی جابه جا شده است. غلام عباس بهرامی نیا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا حدود 75 درصد کاهش حمل ونقل مسافر داشتیم که پس از رفع محدودیت های تردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا این رقم کمتر شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)