سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۶

برگزاری جشن مجازی میلاد امام حسن (ع) در 30 امامزاده مازندران

حجت الاسلام مسعود قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشن میلاد امام حسن مجتبی ( ع) بدون حضور مردم و برپایی هرگونه اجتماع و فقط در قالب مجازی در 30 امامزاده شاخص مازندران اجرا خواهد شد. وی با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع در اماکن مذهبی استان افزود: این برنامه ها به صورت پخش لایو زنده و یا ضبط و پخش از شبکه های اجتماعی خواهد بود که توسط خادمین امامزادگان و هیأت های مذهبی انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)