رییس هیات گلف هرمزگان جامعه ورزشی را به پویش مدار مهربانی دعوت کرد
سایر منابع:
سایر خبرها
تصاویر / تشییع پیکر سرباز وظیفه شهید فخرالدین فلکنازی از شهدای ناوچه کنارک
پیکر سرباز وظیفه شهید فخرالدین فلکنازی از شهدای ناوچه کنارک برای انتقال به زادگاه اش در بستک، از طریق فرودگاه بندرعباس وارد هرمزگان شد.پیکر این شهید 26ساله برای تشخیص دی ان ای به تهران منتقل شده بود.مراسم تشییع و خاکسپاری جمعه 2 در زادگاه اش روستای دهتل بستک استان هرمزگان برگزار شد.
بررسی مسائل و مشکلات مزرعه داران پرورش میگو با حضور دادستان بندرعباس
این بخش، بیان کرد: تسریع در رفع مسائل و مشکلات این مزارع یک ضرورت است و همه دستگاه های اجرایی باید در این جهت توجه ویژه ای داشته باشند. همچنین مقرر شد: اداره منابع طبیعی حداکثر ظرف دو ماه آینده نسبت به رفع مشکلات مزرعه داران به خصوص ایجاد کانال انتقال آب مزارع اقدام کند و مزرعه داران و اداره کل شیلات نیز پیگیری های لازم را در این زمینه به صورت مستمر انجام دهد. بیشتر بخوانید: تأیید تخلف در روند احداث مجتمع تجاری تفریحی هرمزان بندرعباس/ رفع تصرف 38 هزار متر مربع از اراضی دولتی انتهای پیام/ ...
فیلم| تشییع پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس
پیکر شهید فخرالدین فلک نازی از شهدای ناوچه کنارک پیش از انتقال به زادگاهش بستک در بندرعباس تشییع شد. پیکر این شهید که برای تشخیص D.N.A به تهران منتقل شده بود، شب گذشته از طریق فرودگاه بندرعباس وارد هرمزگان شد و مورد استقبال هم رزمانش در نیروی دریایی ارتش و دیگر قوای مسلح مستقر در استان قرار گرفت.
پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک وارد بندرعباس شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیکر شهید فخرالدین فلک نازی از شهدای سانحه ناوچه کنارک که برای تشخیص D.N.A به تهران منتقل شده بود، دقایقی پیش از فرودگاه بندرعباس وارد هرمزگان شد و مورد استقبال همرزمانش در نیروی دریایی ارتش و دیگر قوای مسلح مستقر در استان قرار گرفت. شهید فلک نازی 26 ساله تنها سرباز حاضر در ناوچه کنارک بود که بدنبال سانحه رخ داده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
تاریخ هیچگاه توحش صهیونیست ها در اشغال فلسطین را فراموش نمی کند
. به گفته همتی، جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمین و در دفاع از مردم فلسطین پیشگام بوده است. استاندار هرمزگان تاکید کرد: در روز قدس امسال با توجه به شرایط موجود، مردم به صورت گسترده از طریق فضای مجازی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف را اعلام می کنند تا موجب دلگرمی بیشتر این ملت مظلوم در مبارزه علیه صهیونیست ها شوند و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشیم. کد خبر 4932167 ...
تشییع پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس
به گزارش جنوب ایران نیوز، پیکر شهید فخرالدین فلک نازی از شهدای ناوچه کنارک پیش از انتقال به زادگاهش بستک در بندرعباس تشییع شد. پیکر شهید فخرالدین فلک نازی از شهدای سانحه ناوچه کنارک که برای تشخیص D.N.A به تهران منتقل شده بود، شب گذشته از طریق فرودگاه بندرعباس وارد هرمزگان شد و مورد استقبال هم رزمانش در نیروی دریایی ارتش و دیگر قوای مسلح مستقر در استان قرار گرفت. شهید فلک
آزادی قدس با کنار زدن رژیم صهیونیستی محقق می شود
جامعه یاد کرد و افزود: اگر در همه موارد این مهم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است سرلوحه کار قرار گیرد، بسیاری از مشکلات خود به خود رفع خواهد شد. روستای گهردو با بیش از 2 هزار نفر جمعیت و 400 خانوار بزرگ ترین روستای بخش بمانی و شهرستان سیریک است. شهرستان 45 هزار نفری سیریک در فاصله 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
حال خون کشور خوب نیست / ببینید
حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون کشور در گفت وگو با ایلنا در تشریح وضعیت ذخیره خونی کشور برای بیماران خاص در شرایط اپیدمی کرونا گفت: مردم باید بدانند که اهدای خون یک اقدام و نیاز ضروری و روزانه است. در حال حاضر در استان های سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، فارس، خوزستان، کرمان، تهران، هرمزگان و بوشهر برای بیماران خاص و تالاسمی کمبود خون داریم. توصیه ما به مردم این است که به سبب شرایط ایجاد
وضعیت جوی و دریایی هرمزگان ناپایدار است
لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود. معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: همچنین در ساعت بعدازظهر امروز پنجشنبه در سایر نقاط استان نیز افزایش سرعت وزش باد با احتمال خیزش گردوخاک موقتی پیش بینی می شود. عارفی یادآورشد: ️در محدوده تنگه هرمز نیز در ساعاتی افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد. وی گفت: از لحاظ دمایی نیز در بیشتر نقاط استان هرمزگان امروز پنجشنبه افزایش نسبی دما خواهیم داشت.
ناکامی قاچاقچیان در انتقال 620 کیلو تریاک در هرمزگان
پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی یک باند قاچاق مواد مخدر رادر شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی در روز گذشته 4 نفر از اعضای این باند دستگیر و ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان در بازرسی از مخفیگاه آنان 138 کیلو و 400 گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند. فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با تلاش همه جانبه
مدرسه های هیات امنایی هرمزگان سه میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند
مشارکت های مردمی اظهارداشت: افزایش کیفیت تحقق ساحت های مختلف در مدارس هیات امنایی و غیر دولتی در دستور کار قرار دارد و در این راستا کمیته های کیفیت بخشی این مدارس در سراسر استان تشکیل شده است. فرزام امیرابراهیمی ادامه داد: هم اکنون 180 مدرسه هیات امنایی و 364 مدرسه غیردولتی در هرمزگان وجود دارد که براساس برنامه سندتحول بنیادین افزایش 2 درصدی مدارس هیات امنایی در سالجاری در دستور کار می باشد.
هدف گذاری برای ساخت 412 واحد مسکونی جدید توسط خیرین
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی عصر امروز در نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان هرمزگان، اظهار داشت: این انجمن اقدامات خوبی را در راستای ساخت مسکن برای جامعه هدف خود یعنی اقشار مستمند و کم بضاعت و همچنین خانواده های دارای دو معلول و بیشتر انجام داده است. وی ادامه داد: قانون نیز معافیت هایی را برای خیرین مسکن ساز از جمله در زمینه انشعابات آب و برق و همچنین اختصاص
انجمن خیران و واقفان فرهنگی هرمزگان تشکیل می شود
به گزارش خبرگزاری مهر ، رضا کمالی زرکانی ضمن تاکید بر اهمیت حضور خیران و واقفان در حوزه فرهنگ گفت: بدون تردید یکی از اولی ترین و پر خیر و برکت ترین و ماندگارترین نوع خیرات و وقف به صورت فرهنگی می باشد که از نتایج آن همه بخش های جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان بهره می برند. وی افزود: استان هرمزگان به لحاظ گستردگی و پراکندگی جمعیتی و همچنین تنوع قومی و مذهبی نیازمند نگاه ویژه در جهت
تمامی جانبازان زیر 25 درصد هرمزگان حق معیشت دریافت می کنند
و ارتقا درصد جانبازان استان که یکسالی برگزار نشده بود با شرکت 250 نفر از جانبازان شرکت کردند و پرونده های آنها مورد رسیدگی قرار گرفت. وی مجموع صورت جلسه های مربوط به کمیسیون پزشکی در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان و میناب را 238 مورد اعلام کرد که بیش ترین آن با 164 مورد مربوط به بندرعباس بوده است. مرکز توانبخشی ایثار نیمه اول امسال راه اندازی می شود
شناسایی 104 مبتلای به کرونا در هرمزگان در آخرین روز اردیبهشت
نفر نیز در نقاهت گاه ها حضور دارند و 44 بیمار مبتلا به کرونا هم در بیمارستان های استان بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی یک روز اخیر 3نفر از بیماران در استان شامل یک مرد 64 ساله بدون بیماری زمینه ای، مرد 43 ساله با سابقه فشار خون بالا و بیماری قلبی و یک مرد 42 ساله بدون سابقه بیماری زمینه ای جان خود را از دست داده اند و شمار فوت شدگان براثر کرونا در استان به
تولید در هنرستان ها موجب کیفیت بخشی به آموزش می شود
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف کیفیت بخشی به آموزش هنرستانها، برنامه آموزش همراه با تولید در هنرستان های فنی و حرفه ای استان هرمزگان در حال اجراست. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل گفت: در راستای تلفیق آموزش های عملی با نیاز روز جامعه و در قالب برنامه آموزش همراه با تولید، طرح تعمیر و تولید میز، صندلی و نیمکت توسط
کمک مؤمنانه جامعه ورزش هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، مرکز خلیج فارس ، تشکل های مردم نهاد ورزشی در استان هرمزگان 3800 بسته معیشتی را برای آسیب دیدگان از بیماری ویروس کوئید 19 آماده کردند. آن ها همچنین با حضور در پایگاه های انتقال خون، به یاری نیازمندان شتافتند. گزارش مسلم کریمی از بندرعباس کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کمبود آب روستاهای مجتمع زهوکی مغیران مرتفع می شود
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، منوچهر خوشدل افزود: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف، مشکلاتی در تامین آب این روستاها بوجود می آید که برای رفع آن تدابیری از سوی شرکت آب و فاضلاب اندیشیده شده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر آب این روستاها از محل سه حلقه چاه تامین می شود، تصریح کرد، طی دو هفته آینده یک حلقه چاه جدید نیز برای تامین آب روستاهای تحت پوشش وارد مدار می شود
ابتلای 104 نفر دیگر به کرونا در هرمزگان
افزود: آمار مبتلایان به کرونا در استان روزانه به طور میانگین 5 تا 7 درصد افزایش می یابد. بیشتر بخوانید؛ عبور مبتلایان به کرونا در هرمزگان از مرز 2هزار نفر وی با اشاره به اینکه بندرعباس، میناب و رودان بیشترین شمار مبتلایان به کووید 19 را دارند گفت: مردم باید بیشتر فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را رعایت کنند. دکتر فرشیدی افزود: شهرستان بوموسی و جزیره هرمز بیمار کرونایی ندارد
مدیرکل بنیاد هرمزگان از ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا تجلیل کرد
هدفی که ادامه دهنده راه پدران شهید و ایثارگرتان باشد به یک حرکت ارزشی احتیاج بود که با همت، صبر و تخصص امثال شما به مقصد رسید. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با تجلیل و قدردانی از 23 مجاهد و ایثارگر کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشتند، بیان کرد: امیدواریم در این ماموریت خطیر با اتکا به پروردگار، توسل به روح شهدا و بهره مندی از تفکر ولایت مدار جانبازان و آزادگان پیروز باشید. گفتنی است؛ استان هرمزگان بیش از یک هزار و 500 شهید، دو هزار و 861 جانباز و 341 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. انتهای پیام/ ...
3 شناور صید ترال در آب های هرمزگان توقیف شد
هرمزگان توقیف شده اند که پرونده آنها توسط ضابطان برای اقدام به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و مراجع قضایی ارسال شده است. دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز نیمه اول اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد: دستور قضایی توقیف شناورهای غیرمجاز صید ترال در آب های استان هرمزگان صادر و مقابله با صید ترال، ماموریت مشترک شیلات، دریابانی و سپاه این استان قرار گرفته است. به گفته مجتبی قهرمانی
مردم فطریه های خود را به حساب شورای زکات هرمزگان پرداخت کنند
...: امسال جهت پیشگیری از ویروس کرونا وحفظ سلامت مردم، جمع آوری زکات فطریه و کفاره تنها از طریق روش های جدید الکترونیکی انجام می شود. الهیاری تصریح کرد: تنها مرجع جمع آوری زکات فطریه و کفاره، دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد است و هر نهاد یا موسسه خیریه ای برای همکاری در این زمینه باید مجوز داشته باشد. وی یادآورشد: زکات فطریه یک نوع ادای دین و صدقه واجب است که اگر با برنامه ریزی مناسب و با روش صحیح جمع آوری و به صورت هدفمند برای نیازمندان واقعی هزینه شود، یکی از راه های بزرگ و اثربخش محرومیت زدایی است. ...
آمار رسمی امروز فوتی و مبتلایان به کرونا در هرمزگان / 31 اردیبهشت
بازخبر / دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، امشب – چهارشنبه 31 اردیبهشت – در گفت وگو با شبکه تلویزیونی خلیج فارس، تازه ترین آمار و اطلاعات بیماری کووید19 در استان را به شرح زیر اعلام کرد: طی یک روز اخیر با شناسایی 104 بیمار جدید، جمع کل مبتلاشدگان به بیماری کووید19 در هرمزگان به 2163 نفر رسید. از زمان شیوع کرونا تاکنون 3029 نفر به عنوان بیمار حاد تنفسی در
نماز عیدفطر در مساجد محلات و فضای باز برگزار می شود
حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد برگزاری نماز عید فطر در هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان هرمزگان بیان داشت: عید فطر امسال با توجه به شرایط ناشی از بیماری منحوس کرونا ، متفاوت از سال های پیش خواهد بود؛ آن چه در شرایط کنونی لازم است مورد توجه جدی قرار بگیرد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در همه سطوح اجتماع و در همه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت کرونا را تشریح کرد؛ دل به ریشه کنی کرونا در کوتاه مدت نبندید
سؤالی که مطرح است اینکه "تا کی باید در منزل بمانیم?" این بسیار مهم است زیرا نمی توان فعالیت های اقتصادی را تعطیل کرد، چون کشور آسیب خواهد دید، افزود: مردم بعد از 3 ماه با این بیماری کاملاً آشنا شده اند. تنها راه کنترل رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی است و قوانین قرنطینه باید توسط فرد مبتلا کاملاً رعایت شود تا بتوانیم از شیوع جلوگیری کنیم . رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد: کمبود شدید پزشک و پرستار در هرمزگان
دریانیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون با کمبود شدید پزشک و کادر بهداشتی به ویژه در روستاها روبه رو هستیم، همچنین در بیمارستان های استان نیز با کمبود پرستار هم مواجه هستیم.حسین فرشیدی در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس در تشریح آخرین وضعیت مقابله با ویروس کووید 19 بیان داشت: هنوز دارو و واکسنی برای درمان قطعی کرونا کشف نشده است. بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی تا یک سال آینده شاید
توسط مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان؛ شرط معافیت مالیاتی خیرین اعلام شد
ناشی از شیوع ویروس کرونا سبب شد به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه از طریق توسعه اهداف دولت الکترونیک، با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این طرح تا پایان اردیبهشت ماه در مراکز استان ها اجرایی شود و بعد از اجرا در مراکز استان به سرعت در سراسر شهرهای استان ها عملیاتی می گردد. مریدی اظهارداشت: طبق این طرح ، صدور گواهی مالیاتی برای نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک مسکونی از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت خواهد گرفت.
کرونای معلق و کم توجهی شهروندان بندرعباس به آن
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان و فرمانداری بندرعباس با جمعی از مسوولان و خبرنگاران روز چهارشنبه که به صورت سرزده از چند نقطه شهر بندرعباس (شامل یک جایگاه سوخت، شعبه شماره یک تأمین اجتماعی بندرعباس، بازار ماهی فروشان، بازار روز بازار روبه روی بندر شهید حقانی و بندر شهید حقانی) بازدید کردند این واقعیت تلخ را از نزدیک شدهد بودند.
ورود به بازار بورس پدید ه فرصت ساز دولت برای بخش های آسیب دیده است
جدید در مقابل این تهدیدات نیست. وی افزود: ایجاد جذابیت در بورس و ورود سهام شرکت های دولتی برای عرضه در این بازار یکی از راهکارهای دولت برای برون رفت از وضعیت بحرانی بود که موجب شد تا بسیاری از مردم روانه سرمایه گذاری در این بازارها شوند و تاکنون نیز با روند پیش رو سود خوبی به سرمایه گذاران تعلق گرفته است. مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هرمزگان تأکید کرد: دولت به جای فروش شرکت