ریاض را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم
سایر خبرها
اذعان عربستان به حملات پهپادی و موشکی یمنی ها در عمق ریاض
بالستیک صورت گرفت. ارتش یمن و کمیته های مردمی دوشنبه شب با استفاده از پهپادهای تهاجمی و شلیک چندین فروند موشک خود، شمال ریاض و برخی از مواضع نظامی عربستان در ریاض، جیزان و نجران را هدف قرار داد. دیروز (سه شنبه) نیز سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه مهم خود تأکید کرد که ارتش یمن عملیات تهاجمی بزرگ موازنه بازدارندگی چهارم را در پایتخت عربستان انجام داد و مقر وزارت دفاع و اطلاعات
هدف از عملیات موازنه بازدارندگی چهار تحقق ثبات برای ملت یمن بود
حملات مورد هدف قرار گرفتند. سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت: نیرو های مسلح یمن به دشمن درباره تبعات تجاوز و جنایت هشدار می دهند و براساس وظایف دینی، اخلاقی، انسانی و ملی، دفاع از کشور عزیز و مردم صبور، مقاوم و مجاهد را حق قانونی و ثابت خود می دانند. السریع خاطرنشان کرد: نیرو های مسلح با توکل بر خداوند و با استعانت از درگاه باریتعالی تا زمان پایان محاصره کشور، توقف تجاوز و تامین آزادی و استقلال، عملیات نظامی بیشتر و شدیدتری را در دستور کار خود قرار داده اند.
جزئیات عملیات بازدارندگی چهارم یمنی ها / هدف قرار گرفتن وزارت دفاع و پایگاه های مهم عربستان
و برخی مواضع نظامی در ریاض و جیزان و نجران را هدف قرار داد. سریع با بیان جزئیات این عملیات بزرگ تأکید کرد که عملیات مذکور در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه و تجاوز وحشیانه ضد ملت بزرگ یمن صورت گرفته است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه این بیانیه درباره پیامدهای تجاوز و اقدامات جنایتکارانه و ادامه محاصره مجرمانه ضد ملت یمن هشدار داده و بر حق مشروع و ثابت ملت یمن بر اساس
ارتش یمن پایتخت عربستان را با موشک و پهپاد هدف قرار داد
بازدارنده با تعداد زیادی موشک بالستیک قدس و ذوالفقار و پهپادهای یمن انجام شد. وی اضافه کرد که این عملیات در پاسخ به ادامه محاصره ناعادلانه و تجاوز وحشیانه دشمن علیه مردم بزرگ یمن انجام شد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن به کشورهای متجاوز سعودی - آمریکایی برای ادامه حملات، جنایات و محاصره این کشور هشدار داد و تاکید کرد که دفاع از یمن و مردم پایدار آن حق مشروع و ثابت، وظیفه دینی، اخلاقی
انصارالله یمن از بزرگترین عملیات تهاجمی در عمق عربستان خبر داد؛ حمله موشکی به وزارت دفاع، اطلاعات و ...
پایتخت سعودی انجام دادیم. یحیی سریع با اشاره به اینکه در جریان این عملیات وزارت دفاع، اطلاعات، پایگاه هوایی سلمان،و دیگر سایت های نظامی ریاض، جیزان و نجران هدف قرار گرفت، بیان کرد: چهارمین عملیات تعادل بازدارندگی با تعداد زیادی موشک های بالستیک، موشک های بالدار قدس و ذوالفقار و چندین پهپاد صورت گرفت. سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تاکید بر اینکه عملیات تعادل بازندارندگی چهارم در
بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره حمله به خاک عربستان سعودی
را در هم کوبیدیم . در ادامه این بیانیه آمده است که این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز از نوع قدس و ذوالفقار و همچنین پهپاد صورت گرفته است. سریع تأکید کرد که این عملیات در پاسخ به محاصره ظالمانه و متجاوزانه علیه ملت بزرگ یمن صورت گرفته است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه گفت که به دشمن درباره هرگونه تداوم تجاوز، جنایت و محاصره ظالمانه هشدار می دهیم. وی همچنین تأکید کرد که تا زمان رفع محاصره، توقف تجاوزها، تحقق آزادی و استقلال، عملیات های شدید و قوی تری را اجرا خواهیم کرد. ...
جزئیات حمله انصارالله به مراکز حساس ریاض
اطلاعات و استخبارات سعودی و نیروی نظامی این رژیم را هدف قرار دادند. این نوع عملیات افق های بیشتری به روی عملیات های دیگر به صورت تصاعدی باز می کند و نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز این عملیات های جدید را تا برداشته شدن محاصره این کشور، توقف تجاوز ها و آزادی واستقلال کشور یمن ادامه خواهند داد. خیانت شورای انتقالی جنوب خبر دیگر اینکه، هانی بن بریک نایب رئیس هیئت شورای
جزئیات عملیات بازدارندگی چهارم یمنی ها؛ هدف قرارگرفتن وزارت دفاع و پایگاه های مهم عربستان
با تعداد زیادی از موشک های بالستیک و موشکهای بالدار قدس و ذوالفقار و هواپیماهای بدون سرنشین در عمق خاک عربستان انجام شده است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه مهم خود تأکید کرد که عملیات بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع و اطلاعات عربستان و پایگاه هوایی ملک سلمان و برخی مواضع نظامی در ریاض و جیزان و نجران را هدف قرار داد. سریع با بیان جزئیات این عملیات بزرگ تأکید کرد که عملیات
جزئیات حمله نیروهای مسلح یمن به عمق خاک عربستان سعودی
آمده است که این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز از نوع قدس و ذوالفقار و همچنین پهپاد صورت گرفته است. سریع تأکید کرد که این عملیات در پاسخ به محاصره ظالمانه و متجاوزانه علیه ملت بزرگ یمن صورت گرفته است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه گفت که به دشمن درباره هرگونه تداوم تجاوز، جنایت و محاصره ظالمانه هشدار می دهیم. وی همچنین تأکید کرد که تا زمان رفع محاصره
عملیات انصار الله در خاک عربستان
عربستان 8 پهپاد حضور داشته است، اما ارتش این کشور مدعی شده است که این 8 پهپاد را رهگیری کرده است. در گزارش ارتش عربستان سعودی به این نکته هم اشاره شده است که سه موشک از سمت صعده به عربستان شلیک شده است. حوثی ها می گویند که توانسته اند مقر وزارت دفاع عربستان سعودی، پایگاه هوایی ملک سلمان و یک ساختمان اطلاعاتی در ریاض، پایتخت این کشور را مورد هدف قرار دهند. همچنین نیروهای حوثی در بیانیه خود تصریح کردند که
حکایت یک شب معمولی در خاورمیانه!
قدس آنلاین : جنبش انصارالله یمن در پاسخ به حملات جنگنده های سعودی، در عملیات وسیعی ریاض پایتخت عربستان را مورد حمله قرار داد. به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام عملیات تهاجمی بزرگ موازنه بازدارندگی چهارم علیه پایتخت دشمن سعودی تأکید کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از موشک های بالستیک و کروز قدس 1 و ذوالفقار و پهپاد در عمق خاک عربستان انجام شده و وزارت دفاع و استخبارات (اطلاعات
نقاط مهمتری را در عربستان هدف قرار می دهیم
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، "محمد البخیتی" عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی شب گذشته علیه چندین هدف نظامی در ریاض گفت: عملیات شب گذشته در چهارچوب حق مشروع دفاع از خود صورت گرفته است و تا زمانی که عربستان دست از محاصره و جنگ با یمن بر ندارد این حملات ادامه خواهند داشت. وی در خصوص زمان بندی این عملیات افزود: این حملات در حالی صورت
فرمانده بلندپایه نظامی وابسته به سعودی کشته شد
بیانیه ای گفت: ما به یاری خدا بزرگترین عملیات تهاجمی تعادل بازدارنده را بر روی پایتخت عربستان انجام دادیم و در این عملیات وزارت دفاع، اطلاعات و پایگاه هوایی سلمان و پایگاههای نظامی در شهرهای ریاض (پایتخت عربستان) ، جیزان و نجران را مورد هدف قرار دادیم. شورای وزیران عربستان سعودی روز سه شنبه با اعتراف به حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن اعلام کرد که انصارالله یمن با 8 فروند پهپاد و 3 فروند موشک بالستیک، مناطقی در این کشور را هدف قرار داده است.
عربستان منتظر کمک دیگر کشورها برای خروج آبرومندانه از بحران یمن است
محاصره ظالمانه و تجاوز علیه ملت یمن انجام شد. بر اساس این گزارش کابینه عربستان سعودی نیز حملات انصارالله یمن با استفاده از 8 پهپاد و 3 موشک بالستیک را تأیید کرد. کابینه عربستان سعودی نیز در بیانیه ای اعلام کرد که حمله ی حوثی های یمن به اهداف دفاعی این کشور را با استفاده از هشت هواپیمای بدون سرنشین مسلح و سه موشک بالستیک تأیید می کند. در این بیانیه آمده است که عربستان این حملات را به مثابه "اقدامات تروریستی" تلقی خواهد کرد که غیرنظامیان را مورد هدف قرار داده و جان چندین نفر را به خطر انداخته است. انتهای پیام ...
حملات هوایی یمن به عمق خاک عربستان
باز هم موشک ها و پهپادهای یمنی به عمق شهرهای مرکزی عربستان سعودی رسیدند؛ شهرهایی که حمایت از حریم هوایی آنها با جدیدترین سامانه های پدافندی آمریکایی و اروپایی است. به گفته سخنگوی ارتش یمن، نیروهای هوایی این کشور در ساعات بامدادی روز گذشته، وزارت دفاع، سازمان اطلاعات سعودی و همچنین پایگاه هوایی سلمان در حاشیه پایتخت عربستان را مورد هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است. همزمان، تمامی پایگاه های
واکنش امارات به حمله وسیع نیروهای مسلح یمن به عمق خاک عربستان
زارت دفاع سعودی، مقر اطلاعات نظامی، پایگاه هوایی سلمان و نیز چند پایگاه نظامی در شهرهای "جیزان" و "نجران" در این حملات مورد هدف قرار گرفتند. سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت: نیرو های مسلح یمن به دشمن درباره تبعات تجاوز و جنایت هشدار می دهند و براساس وظایف دینی، اخلاقی، انسانی و ملی، دفاع از کشور عزیز و مردم صبور، مقاوم و مجاهد را حق قانونی و ثابت خود می دانند. السریع خاطرنشا
مصاحبه|کارشناس یمنی: قبل از ضربات سنگین تر، متجاوزان به محاصره ملت یمن پایان دهند/ چرا عربستان همچنان بر ...
عملیات بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع و اطلاعات عربستان و پایگاه هوایی ملک سلمان و برخی مواضع نظامی در ریاض و جیزان و نجران را هدف قرار داد. سریع با بیان جزئیات این عملیات بزرگ تأکید کرد که عملیات مذکور در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه و تجاوز وحشیانه ضد ملت بزرگ یمن صورت گرفته است. حامد البخیتی رئیس مرکز مطالعات راهبردی الهدی یمن در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم
موشک ها به ساختمان وزارت دفاع عربستان رسیدند
مردم نیوز : یحیی سریع ، سخنگوی نیرو های مسلح یمن، روز سه شنبه، سوم تیر ماه، جزئیات عملیات موازنه بازدارندگی چهارم را تشریح کرد. سخنگوی نیرو های مسلح یمن ، می گوید عملیات تهاجمی بزرگی را علیه پایتخت عربستان به اجرا گذاشتیم. به گفته وی، در این عملیات مواضع وزارت دفاع، سازمان اطلاعات و پایگاه هوایی سلمان و همچنین پایگاه هایی نظامی در ریاض، جیزان و نجران هدف قرار گرفتند. این
عملیات بازدارندگی چهارم یمنی ها
مردم نیوز : به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو های مسلح یمن، جزئیات حمله گسترده موشکی این کشور به ریاض -پایتخت عربستان- را تشریح کرد. او گفت: بزرگترین عملیات علیه دشمن سعودی را با نام بازدارنگی چهارم با توفیق الهی انجام دادیم. در این عملیات وزارت دفاع، استخبارات (اطلاعات)، پایگاه هوایی سمان و مراکز نظامی در ریاض، جیزان و نجران درهم کوبیده شدند. این عملیات با استفاده از موشک های
نیرو های مسلح یمن: بزرگترین عملیات هجومی موازنه بازدارندگی چهارم علیه عربستان اجرا شد/ ریاض را هدف حملات ...
ادند که در آن ریاض پایتخت عربستان نیز هدف قرار گرفت. سرتیپ یحیی السریع - در بیانیه ای که امروز سه شنبه 3 تیر 1399 منتشر کرد - افزود: در این عملیات از تعداد قابل توجهی موشک های بالستیک و بالدار و چندین فروند پهپاد استفاده شده است. وی نام موشک های استفاده شده را اینگون اعلا مکرد: به خواست خدا این موشک ها که از نوع قدس و ذوالفقار بودند و پهپاد ها که از نوع صماد 3 بودند چند قرا
بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره حمله به عمق خاک عربستان سعودی
: عملیات توازن بازدارندگی چهارم وزات دفاع، اطلاعات، پایگاه هوایی ملک سلمان و مواضع نظامی در ریاص و جیزان و نجران را در هم کوبید. وی توضیح داد که این عملیات با استفاده از مقادیر فراوانی از موشک های بالستیک و بالدار قدس، ذوالفقار و پهپادها انجام شد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که عملیات توازن بازدارندگی چهارم در پاسخ به ادامه محاصره و تجاوز ظالمانه ائتلاف متجاوز به مردم مظلوم