سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۱

بازی تنابنده و صدای چاوشی در لامپ صد

اکران فیلم لامپ صد به کارگردانی سعید آقاخانی،و بازی محسن تنابنده و ساره بیات در سینماهای کشورآغاز شد. تیتراژ این فیلم با صدای محسن چاوشی ست که در دو روز نخست اکران ،مورد استقبال مردم قرار گرفت.چاوشی ترانه ی بید مجنون را با شعر حسین صفا و تنظیم بهنود فدوی خوانده است. بعد از فیلم سنتوری این دومین بار است صدای این خواننده ی پرطرفدار پاپ کشورمان در سینماها شنیده می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)