پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۰

نیمی از بیمارستان های بیروت قادر به پذیرش بیماران نیستند

شفقنا- در پی خسارات ناشی از انفجار در پایتخت لبنان، نیمی از بیمارستان های این شهر قادر به خدمت رسانی به بیماران نیستند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی اکنون بیش از نیمی از بیمارستان های شهر بیروت فاقد کاربری لازم برای پذیرش بیماران هستند. انفجار در بندر بیروت باعث شده تا بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های این شهر از چرخه خارج شوند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)