راه اندازی پویش نذر خون طی ماه محرم و صفر در مازندران
سایر منابع:
سایر خبرها
مدیرکل انتقال خون مازندران از صدا و سیمای استان تقدیر کرد
اشاره کرد و گفت: استان مازندران به لحاظ آماری از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است ، اما تلاش بر این است با برنامه ریزی هدفمند کوتاه مدت و بلند مدت ونقش موثر صدا و سیما این شاخص ها را ارتقا دهیم. وی همچنین یکی از دغدغه های مهم انتقال خون را مشارکت اندک بانوان در اهدای خون بر شمرد و با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار بانوان در خانواده ، ارتقاء شاخص اهدای خون بانوان را یکی از اهداف بلند خود ذکر
خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی اهدای خون در مازندران تجلیل شدند
پلاسما توسط بهبود یافتگان کووید 19در مازندران اهدا شد و در اختیار مراکز درمانی استان قرار گرفته است . وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقال خون مازندران به همه گروههای خونی نیازمند است، از خبرنگاران خواست تا در ماههای پیش رو محرم و صفر به پررنگ کردن پویش نذر خون و اهدای پلاسما در استان بپردازند. گفتنی است در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شده بود 11 تن ازخبرنگاران با اهدای لوح و هدایا ز سوی مدیرکل انتقال خون استان تجلیل شدند.
پویش نذر خون با حضور کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر حج و زیارت استان در این برنامه خیرخواهانه گفت: با هدف ترویج فرهنگ عاشورا جمعی از کارکنان حج و زیارت استان در پویش نذر خون با مراجعه به پایگاه انتقال خون اقدام به اهداء خون خود کردند. جوادشادافزود:این برنامه درادامه برنامه های کمک معیشتی به خانواده های خسارت دیده از ویروس کرونا و نذر قربانی توسط زائران با همکاری کمیته امداد و توزیع گوشت
نذر خون حسینی امسال هم برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پایگاه های انتقال خون به منوال اهداف و رسالت های ذاتی سازمانی خود هر ساله پذیرای داوطلبان اهدای خون بوده و امسال نیز همچنان خواهد بود. در تمام این سالها بسیاری از مردم شریف استان و مشهد مقدس عزا داری را با ایثار گری به همنوعان خود در هم می آمیختند و علاوه بر مشارکت در امر خداپسندانه اهدای خون با روشهای مختلفی حمایت و در کناری خود را با این ارگان عام المنفعه با ثبوت
کاهش اهدای خون در یزد به علت شیوع کرونا
دهند. مدیرکل انتقال خون یزد با اشاره به کاهش اهدای خون به علت شیوع کرونا در این استان، گفت: با توجه به کاهش اهدای خون در ماه های اخیر به علت شیوع ویروس کرونا و نشر کلید واژه نذر در رسانه های رسمی و فضای مجازی، فرصت مغتنمی ایجاد شده تا داوطلبان اهدای خون بیش از پیش به اهمیت حضور در مراکز انتقال خون در این روزها توجه کرده و به افزایش ذخایر خون در ماه های محرم و صفر کمک کنند. وی
افزایش اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کرونا عبور از پاییز سخت را آسان می کند
بهبودیافتگان کووید19 ذخایر خون و پلاسمای مورد نیاز را برای مقابله با موج های احتمالی شیوع بیماری کرونا افزایش دهد. وی با یادآوری فرصت ارزشمند محرم و صفر برای اهدای خون و پلاسما اظهار داشت: مردم ایران نذورات مختلفی انجام می دهند و از آنان خواستاریم که امسال نذر خون و پلاسما در اولویت قرار دهند. وی گفت خون به صورت معمول 35 روز و پلاسما دست کم یک سال قابلیت نگهداری دارد و
آمادگی جامعه بسیج ورزشکاران مازندران جهت اهدای خون / بسیج در همه زمان ها در میدان تلاش و ایثار است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ کاظم غفارپور مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا با دکتر ذوالفقار تقوی مدیر کل سازمان انتقال خون مازندران دیدار کرد. در این دیدار غفارپور به ضرورت اهدای خون تاکید کرد و گفت: همیشه بسیج در تمام صحنه های که نیاز به مشارکت مردم بود حاضر و آماده ایثار و جان فشانی است. مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا با اشاره به بیماری منحوس کرونا و کاهش اهدای
اعزام مُبلّغان دینی به شهرهای مازندران در ماه محرم
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه با موضوع عملیات محرم از تصویب کارگروه مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد و اظهار کرد: وظایف هر یک از ادارات استان برای برگزاری مراسم های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مشخص شده است. وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات متعدد شهرستانی
نیازمند یاری سبزتان
مردم در پویش نذر اهدا خون طی ماه محرم و صفر، کمبود ذخیره خونی در استان جبران شود. با توجه به این که نیاز به خون و فرآورده های خونی دایمی ست، از تمامی افرادی که توانایی اهدای خون دارند تقاضا می کنیم تا با مراجعه به پایگاه های انتقال خون سراسر استان برای تامین خون مورد نیاز بیماران همکاری کنند. مدیر کل انتقال خون مازندران به مردم اطمینان داد که کلیه پروتکل های بهداشتی در این مراکز رعایت می
پویش نذر خون در گلستان
بنی عقیل مدیرکل انتقال خون گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، گفت: با توجه به وضعیت کرونایی، که مردم نمی توانند در مساجد و هیات برای عزاری امام حسین (ع) حضور یابند می توانند نذر خون داشته باشند و با اهدا خون و پلاسما به بیماران نیازمند کمک و امید به زندگی را در دلشان زنده کنند. او ادامه داد: مردم می توانند به سامانه نوبت دهی اینترنتی
عزاداری های ماه محرم در قزوین با کنترل ویژه و شرایط جدید برگزار شود
به گزارش ایرنا ، دکتر علیرضا مهرعلیان روز دوشنبه در نشست هماهنگی فرهنگ سازی توزیع نذورات محرم 99 که با حضور مجمع خیّرین استان، شورای مشارکت های بانوان برگزار شد، با اشاره به دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا افزود : به دنبال شیوع ویروس کرونا ، هرگونه تجمع برای برگزاری عزاداری ماه محرم در فضای بسته از سوی مساجد و حسینیه ها ممنوع است؛ زیرا سبب انتقال بیماری می شود.
خون هایی که در یزد جاری می شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، نقی تقوائی، مدیرکل انتقال خون استان یزد، گفت: پویش نذر خون در ماه های محرم و صفر اجرا می شود که از هموطنان می خواهیم به این پویش بپیوندند. او افزود: پویش نذر خون با هدف جلوگیری از عمل خلاف شرع طراحی و اجرا شد که امسال نیز حسینیه ایران از تاسوعا تا اربعین حسینی از داوطلبان اهدا کننده خون دعوت می کند در زمان یاد شده در مراکز
در ایام محرم نذر و نذورات چگونه انجام می شود؟
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: دغدغه جدی مردم در این روزها بحث ایام محرم است زیرا هر سال بسیار باشکوه برگزار می شد؛ اما امسال با توجه به شرایط کرونایی چه کاری در رابطه با مجالس امام حسین( ع) ،نذر ، نذورات و پذیرایی باید انجام داد؟ او درباره دغدغه اول مردم
اهدای 200 پلاسمای خون طی یک ماه در مازندران/ پویش نذر خون راه اندازی می شود
خون اشاره کرد و یادآور شد: توصیه ما به مردم این است در این دو ماه پویش نذر خون داشته باشند برنامه ریزی های لازم در 11 پایگاه انتقال خون سطح استان صورت گرفته و در 10 شب نخست ماه محرم پایگاه ها تا پاسی از شب فعال هستند و مردم می توانند در پایگاه ها حضور بهم برسانند. وی در پایان گفت: درحال حاضر به تمام گروه های خونی نیازمند هستیم و این موضوع جدی است؛ چراکه نیاز 47 مراکز درمانی خیلی جدی است و امیدواریم طی این ماه در قالب پویش نذر خون بتوانیم کاهش ذخایری که با شیوع ویروس کرونا داشتیم را جبران کنیم. انتهای پیام/86034/ ...
راه اندازی پویش نذر خون طی ایام محرم و صفر در گیلان
به گزارش ندای گیلان ،بابک پاکدل، مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: پویش نذر خون در ماه محرم و صفر برای کمک به تأمین نباز خونی بیماران در همه پایگاه های انتقال خون این استان راه اندازی می شود. وی افزود: 11 پایگاه ثابت انتقال خون در شهر های رشت ، لاهیجان، لنگرود، رودسر، انزلی، فومن، تالش، رودبار، املش و آستارا آماده دریافت خون اهدایی شهروندان هستند. مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره
مدیرکل انتقال خون خوزستان:عزاداران حسینی در ماه محرم نذرخون کنند
خیال آسوده خون اهدا کنند. فقهی با بیان اینکه به همه گروه های خونی به خصوص گروه منفی نیاز داریم افزود:مرکز شماره یک انتقال خون در بلوار پاسداران جنب شهرداری منطقه هفت و مرکز شماره 2 واقع در امانیه جنب بیمارستان رازی اهواز آماده خون گیری از اهداکنندگان خون هستند. مدیرکل انتقال خون خوزستان ایام عزاداری ماه محرم را فرصتی مغتنم برای اهدا خون به خصوص برای شهروندانی که تاکنون موفق به اهدا خون
برگزاری مراسم عزدارای محرم؛ از ضرورت افزایش سلامت روانی جامعه تا اجرای طرح همیاران سلامت در هیئت
نذورات یک موضوع کاملاً عقلانی و نه خرافی است؛ اظهار داشت: امسال نذورات بیشتر در قالب موادغذایی خشک است. سیدوحید احمدی طباطبایی هم با بیان اینکه عزاداری محرم در خون ما است و از بچگی که چشم باز کردیم با آن بودیم؛ تصریح کرد: در شرایط فعلی اما موضوع این است تعادلی میان برگزاری مراسم عزاداری و سلامت و امنیت جان مردم و ایجاد شود که در این باره تعامل و همکاری و در رأس آن مقام معظم رهبری در این امر
حضور مدیرکل انتقال خون کرمان در دفتر خبرگزاری تسنیم
اقدامات وبرنامه های انتقال خون استان در دروران بحران پرداخت. روح الله میرزایی همچنین به تشریح برنامه های نذر خون در ایام محرم ونوبت دهی اینترنتی در این روزها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت پرداخت. وی در ادامه بحث اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کوید 19 برای درمان بیماران بدحال کرونایی اشاره کرد واز مردم کرمان خواست که به شکرانه ی سلامت خویش به پایگاههای انتقال خون استان مراجعه وپلاسمای
کرمان همچنان با کاهش ذخایر خونی روبروست/مردم نیازمندان به خون را فراموش نکنند
، بعد از گذشت 28 روز از زمان بهبودی برای اهدای پلاسما به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند. مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اینکه اهداکنندگان می توانند در پایگاه های انتقال خون استان جهت اهدای سلول بنیادی که برای درمان بیماران سرطانی کاربرد دارد نام نویسی کنند اظهار کرد: نیز با توجه به در پیش رو بودن ایام ماه محرم، اهدا کنندگان خون که نذر خون دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب
برنامه مراکز اهدای خون مازندران در ماه محرم اعلام شد
تقاضا می کنیم تا با مراجعه به پایگاه های انتقال خون سراسر استان برای تامین خون مورد نیاز بیماران همکاری کنند. تقوی به وجود سه دستگاه اتوبوس سیار خونگیری در استان مازندران اشاره کرد و گفت : از آن جایی که شیوع ویروس کرونا میزان مراجعه کنندگان را برای اهدای خون به شدت کاهش داده ، ماه محرم و صفر فرصتی است تا مردم مومن مازندران اهدا خون داشته باشند. وی افزود : در پایگاه های انتقال
استان مازندران رتبه اول دریافت پلاسمای بهبودیافتگان کرونا در کشور را دارد
پیشتاز شود و در مدت یک ماه، 200 واحد پلاسما برای کووید درمانی اهدا شد که در میان 31 استان کشور مقام نخست را کسب کردیم. وی بیان کرد: در کشور از هر هزار نفر، 27 نفر خون اهدا می کنند اما در استان به ازای هر هزار نفر 33 نفر به مراکز اهدای خون مراجعه می کنند. در این زمینه در مازندران برای اهدای خون بانوان کمتر کار شد که امیدواریم این فرهنگ نهادینه شود. مدیرکل انتقال خون مازندران گفت
راه اندازی پویش نذر خون در ماه محرم و صفر/مراکز سیار خون به روستاها اعزام می شوند
کاهش 30 درصدی اهدای خون در تهران / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند
ماه محرم تا پایان صفر مردم اگر نذر اهدای خون دارند، می توانند به مراکز ما مراجعه کنند. وی افزود: اداره کل انتقال خون استان تهران 12 مرکز ثابت خونگیری در سطح استان تهران دارد که پنج مرکز به عنوان مراکز جامع اهدای خون شناخته می شوند. مردم می توانند آدرس و ساعت کار مراکز را از طریق سایت اداره کل انتقال خون استان تهران پیدا کرده و به آنها مراجعه کنند. مهدی زاده ادامه داد: در عین
نذر خون در استان کرمان
روح الله میرزایی، مدیر کل ، سازمان انتقال خون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: ماه محرم و صفر فرصت ارزشمندی برای افزایش ذخایر خون و جمع آوری پلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 است. مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان بیان داشت:ذخایر خون استان کرمان نسبت به سال گذشته با کاهش در تمامی گروه های خونی مواجه شده است و از مردم درخواست می
نذر اهدای خون در محرم به تاسوعا و عاشورا محدود نشود
مرتضی نوریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه طرح نذر خون از ابتدای محرم تا اربعین حسینی در دستور کار سازمان انتقال خون قرار می گیرد، افزود: به منظور نظم دهی و جلوگیری از تجمع در مراکز انتقال خون استان، امکان نوبت دهی الکترونیکی از طریق درگاه رسمی سازمان انتقال خون استان و کشور فراهم شده است. وی ادامه داد: همه ساله در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
رزمایش سراسری اهدای خون در استان بوشهر برگزار شد/ نوبت دهی اینترنتی برای اهدای خون
های زمانی به استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس و حتی تهران نیز در این زمینه کمک کند. استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی برای اهدای خون این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهدای خون در ماه های محرم و صفر اظهار کرد: همه ساله هم استانی ها و هیئت های عزاداری با راه اندازی پویش نذر خون به صورت دسته جمعی جهت اهدای خون خود به این اداره کل مراجعه می کنند که امسال به علت شیوع ویروس کرونا در جامعه از هم استانی های عزیز خواهش داریم تا به صورت دسته جمعی به اداره کل انتقال خون استان مراجعه نکرده و برای دریافت نوبت از سیستم نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند. انتهای پیام/ ...
رزمایش اهدای خون در سپاه سید الشهدا استان تهران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران ، معاون سلامت سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به اعلام نیاز سازمان انتقال خون به همه گروه های خونی از اجرای رزمایش اهدای ونذر خون به بیماران نیازمند و گرفتار ویروس کرونا توسط سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت : این سازمان به منظور ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه برای حضور در این امر مقدس، کمک به سازماندهی و حفظ انسجام
ذخایر خونی استان کرمانشاه در وضعیت قابل قبولی است
یافتگان کرونا ظرف مدت 28 روز پس از بهبودی می توانند نسبت به اهدای پلاسمای خون اقدام کنند. او با اشاره به نزدیکی ماه محرم از مردم درخواست کرد: عزاداران حسینی اهدای خون در قالب نذر خون را مورد توجه قرار دهند. مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه افزود: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 19 همشهریان 18 تا 60 سال که بیماری زمینه ای خاصی ندارند می توانند با مراجعه به مراکز اهدای خون نسبت به اهدای خون اقدام کنند. انتهای پیام/د