پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۴

تعارف ایرانی ها را خسته کرده است؟

مجید ابهری؛ کارشناس مسائل اجتماعی در روزنامه آفتاب یزد نوشت: فکر نمی کنم در دنیا ملتی مثل و به اندازه ما اهل تعارف باشد. همه می گوییم با ما راحت باشید ما اهل تعارف نیستیم، اما خود این حرف نیز تعارف است. هنگام ورود وخروج از خانه یا مکان دیگر دقایقی چند از وقت خود را به شما بفرمایید صرف می کنیم ولی در خیابان ها و معابر آنچنان با خودرو به طرف یکدیگر حمله ور شده و راه را بر همشهری می بندیم که مغول ها چنین نکردند و بعد از پیاده شدن با قفل فرمان یا چماق های مخصوص به جان هم می افتیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)